sobota, 21 listopada 2015

Bride of the Century



Streszczenie:


Na Do Rim jest biedną dziewczyną mieszkającą w nadmorskim miasteczku wraz z babcią. Pewnego dnia ratuje kobietę przed popełnieniem samobójstwa, w podzięce dziewczyna daje naszej Do Rim bransoletkę, mówiąc, że przyniesie jej szczęście. Tak też się dzieje, poznaje Yi Hyuna, chaebola z Seulu, który jest zaskoczony jej wyglądem, ponieważ wygląda tak jak jego przyrodnia siostra Yi Kyung. Nagle Yi Kyung znika zostawiając jej rodzinę w rozpaczy, na domiar złego, miała ona mieć spotkanie ze swoim przyszłym narzeczonym Kang Ju-nem. Yi Hyun prosi Do Rim by udawała jego siostrę do czasu, aż odnajdzie Yi Kyung. Kang Ju nie wiedząc o niczym coraz bardziej zakochuje się w dziewczynie. Do Rim odwzajemnia jego uczucia, ale jest kilka problemów, przecież Do Rim dla Kang Ju jest Yi Kyung.... A co będzie jeśli wróci prawdziwa Yi Kyung? 
Oprócz tego rodzina chłopaka jest przeklęta, dowodem na to jest to, że zawsze ginie pierwsza żona pana domu..... 

Jak potoczą się ich losy? Czy Do Rim zaryzykuje swoim życiem, by być żoną Kang Ju? Czy ta bransoletka przyniesie jej szczęście, czy zgubę? 





Kadry z dramy:

















Moja opinia:


Według mnie drama z początku i na końcu jest ciekawa, ale gdzieś tak w 10 odcinku robi się trochę nudnawa.... Ale całokształt dramy jest bardzo ciekawy, oryginalny pomysł, świetni aktorzy, miła dla ucha muzyka, czego chcieć więcej? 


Postać Kang Ju świetnie została odegrana przez Lee Hong Ki-ego. Świetnie zagrał zazdrość, samolubność, konfrontacje uczuć i przede wszystkim miłość względem naszej bohaterki. Jedynie nie mogłam się przyzwyczaić do jego wyglądu, ponieważ ostatni raz go widziałam w You're Beautiful, 
a tam był roztrzepanym, nieogarniętym, ale przeuroczym blondynem, a tutaj jest poważnym i pewnym siebie brunetem.... ( W pierwszych chwilach go nawet nie poznałam :D) 
Jeśli chodzi o aktorkę Yang Jin Sung to jestem naprawdę mile zaskoczona, ponieważ ją ostatnio widziałam w dramie "City Hunter" ( Jej również nie poznałam haha) Grała ona zarówno postać Na Do Rim, jak i Jang Yi Kyung. Cała drama dzięki niej miała sens, ponieważ jej gra aktorska była naprawdę niesamowita. W niektórych momentach dramy myślałam, że naprawdę te dwie postacie grają dwie takie same aktorski, ponieważ ich zachowanie, mimika i charakter były całkiem inne. 


Najbardziej z muzyki podobała mi się piosenka "Into my Heart". Z tego co pamiętam prawie zawsze kończyła odcinek. Scenografia była również bardzo dobrze dobrana. Najbardziej mi się chyba podobał dom Kang Ju ^_^

Ocena: 7/10
Gatunek: Melodramat, Fantasty, Romans, Chaebole
Liczba odcinków: 16/70 min


http://img.dramarecap.com/2014/02/19/xswxav.jpg

Muzyka z dramy:


"Words I Couldn't Say Yet"


"Into my Heart"



Zdjęcia z planu:




b5





Trailer:



Drama dostępna na:





W rolach głównych:



Yang Jin Sung jako Na Doo Rim / Jang Yi Kyung


Lee Hong Ki jako Choi Kang Joo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :)
Jeśli będą kom. będą częściej dodawane posty, ponieważ motywuje mnie to do pisania! :) 



2 komentarze: