wtorek, 1 września 2015

High Society



Streszczenie:


Yoon Ha jest córką chaeboli, którą nigdy nie kochali rodzice. Po swojej stronie w domu miała jedynie swojego brata. Yoon Ha chcąc być inna niż rodzeństwo, chce wyjść za mąż za mężczyznę, który ją pokocha za to jaka jest, a nie za jej majątek, przez co dziewczyna zaczęła prace w supermarkecie jako sprzedawczyni oczywiście nikt nie wie, że jest córką chaeboli. Poznaje tam swoją najlepszą przyjaciółkę Lee Ji Yi. Po pewnym czasie pracy tam, spotyka również dyrektora tamtejszej spółki spożywczej Chang Soo. Chłopak jest dziedzicem owej spółki, do którego lgną kobiety, więc zachowanie Yoon Hy zaintrygowało chłopaka, bo traktowała go jak by nie istniał. Pracuje również tam zastępca kierownika Joon Ki, który zaczął się interesować Yoon Hą. Całą tę czwórkę połączy historia miłosna, która powie nam, że miłość przezwycięży nawet status społeczny. Ale czy pieniądze i miłość można tak łatwo rozdzielić, jak to się wydawało Yoon Hie. 

Czy Yoon Ha spełni marzenie i znajdzie prawdziwą miłość?  Czemu Joon Ki zainteresował się pracownica na półetatu, czyżby skrywał jakiś sekret? Co z ignorancją Yoon Hy zrobi Chang Soo? I czy Ji Yi spotka swojego księcia i kto nim będzie? Jakie relacje będzie miała ta czwórka? I czy Yoon Ha przekona do siebie jej rodzinę? 


Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania! :) 



Kadry z dramy:












 




Moja opinia:



Obejrzałam, dramę, bo często spotykałam się z kadrami z niej, więc byłam ciekawa co to jest, szczególnie, że po przeczytaniu streszczenia zaciekawiła mnie jeszcze bardziej. Po pierwszym odcinku niezbyt podobała mi się, ale, gdy oglądałam dalej, całe moje złe wyobrażenie o niej zniknęło. Drama jest świetna i bardzo oryginalna. Aktorzy świetnie dobrani, gra aktorska na wysokim poziomie, więc miło było oglądnąć nową produkcje, która ukazuje coraz to większe talenty wszystkich grających. 
Moimi ulubionymi postaciami byli Chang Soo i Ji Yi. Da dwójka jest jak mieszanka wybuchowa, dodaj ich do siebie, a zawsze coś się stanie. To ich dogryzanie na wzajem bardzo fajnie się oglądało. 
To wymyślanie Ji Yi typu " Dzwoni dyrektor kretyn" a potem " Tęsknie za dyrektorem draniem" było przezabawne:D Można powiedzieć, że od zaczepek do miłości, tu macie przykład:



To chyba pierwsza drama, w której oglądam tych aktorów, więc jestem mile zaskoczona i na pewno obejrzę inne produkcje z nimi. Jak dla mnie w dramie Uee popisała się swoim aktorstwem, no normalnie powaliła mnie nim, była wspaniała. Bardzo gratuluje osiągnięcia takiego poziomu. Najsłabszym aktorem był tu niestety według mnie Sung Joon, który grał Joon Kiego. 
Związek romantyczny między Yoon Hą, a Joo Kim jest nawet ciekawy. Tajemnica chłopaka, przez którą odnowa musiał zdobywać serce dziewczyny jak dla mnie była super wymyślona. Sceny romantyczne również były przesłodkie i miłe dla oka. 



Scenariusz fajnie zrobiony, muzyka świetnie pasuje, miło się jej słuchało. Wszystkie sprawy techniczne były dobrze zrobione. Dramę bardzo polecam miłośnikom Uee i dram romantycznych :) 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Familijny 




Muzyka z dramy:

"Don't do that"


"Summer Days in Bloom"


"A Dazzling Day"


"You're My Love"


" How Do I Live Without You...? " <3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

1726


Zdjęcia z planu:



high society 3

high society 2


high society 4

Trailer: 




W rolach głównych:



Uee jako Jang Yoon Ha 


Sung Joon Jako Choi Joon Ki 


Park Hyung Shik jako  Yoo Chang Soo 


Im Ji Yeon jako Lee Ji Yi 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz