wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie- Sierpień 2015


Czeka nas teraz podsumowanie Sierpnia 2015. Powiem szczerze, że jest to rekordowy miesiąc w całym istnieniu bloga.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dlaczego? 



Jest to rekord ponieważ blog bardzo się rozwinął przez ten miesiąc, za co bardzo dziękuje wszystkim czytelnikom jak i osobą, które pisały komentarze. To mnie motywowało do pisania większej ilości postów, szczególnie, że miałam wakacje. Na początek statystyki bloga bardzo wzrosły przez fanpage na fb, więc zapraszajcie znajomych na bloga o ile wam się on podoba :)


Dramy koreańskie



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



W sierpniu na blogu pojawiło się 16 koreańskich dram. Wszystkie to romanse, bo to mój ulubiony gatunek dram, ale w przyszłości będę dodawać również inne produkcje.  Dramy które się ukazały, nie ważne czy te starsze czy nie cieszyły się popularnością.


Dramy japońskie 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Jeśli chodzi o produkcje japońskie, to ukazało się 8 dram. Jedne starsze, drugie nowsze. Jestem bardzo zadowolona z dramy Sailor Moon, ponieważ by zrobić o niej post bardzo musiałam się natrudzić, by znaleźć odpowiednie kadry, jak i nie była mi przychylna wersja językowa, bo oglądałam po angielsku. W zamian za mój trud drama była jedną z popularniejszych, za co bardzo dziękuje.


Filmy japońskie



Filmów ukazało się zaledwie 2, ponieważ według mnie lepiej wypadają dramy niż filmy i to w Japonii, jak i w Korei. Ale postaram się dodawać ich więcej, jak wytrzymam przy oglądaniu :D


Filmy koreańskie



Tutaj jest podobnie co w przypadku filmów japońskich. Ukazały się jedynie 2 produkcję, w tym jedna beznadziejna... Jeśli znajdę jakiś, fajny film, to na pewno go obejrzę i dodam na bloga, mogę to obiecać ^_^

Aktorzy i aktorki 


W tym dziale pojawiły się również dwa posty. Tutaj notki nie będą zbyt często dodawane, ponieważ muszę oglądnąć trochę dram z daną osobą, by móc go potem komentować. W najbliższym czasie przewiduje notki o Lee Young Suku i o Park Min Young.

Inne posty



Co do innych postów typu życie w Korei, szkoła, moda itp. to wyszło takich notek 5, w przyszłości mam zamiar zwiększyć ich ilość, jeśli jesteście ciekawi jakiejś rzeczy związanej z Azją to pytajcie, chętnie zrobię o tym posta. Na przyszłe notki przewiduje temat jak uzyskać przyjaciela z Korei i drugi co znajduje się w paczce z Korei, którą ci wysłała przyjaciółka :) 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz