niedziela, 4 lipca 2021

Maseczki BTS od MEDIHEAL - [RECENZJA]

 


W dzisiejszym poście chciałabym zrecenzować wam ostatnio popularne maseczek BTS od MEDIHEAL. 
Nie powiem natknęłam się już na nie wcześniej, lecz dopiero teraz zdecydowałam się je zakupić przez naprawdę atrakcyjną cenę jak i to, że moja półka z maseczkami opustoszała przez ostatnie tygodnie. 
Przy zakupie były dostępne dwa warianty: kupno całego zestawu wraz z prezentem, albo kupno pojedynczych maseczek. Oczywiście jak to ja, zakupiłam cały zestaw. 



Jak się dowiadujemy z opakowania MEDIHEAL to najpopularniejsza marka w Korei pod względem maseczek w płachcie na twarz. To już samo w sobie zachęca. Poczytałam jednak o tym dalej i okazuje się, że po współpracy z BTS ich pierwsze miejsce było już uplasowane od razu. 
Jak pewnie wiecie BTS to grupa siedmiu Koreańczyków, którzy swoją muzyką podbijają świat. Sama jestem A.R.M.Y, a przynajmniej kiedyś bardziej się z tym utożsamiałam, teraz jednak czas kpopu w moim życiu przeszedł mimo iż czasami miło mi posłuchać ich piosenek. 
Widząc mój ukochany zespół i ich twarze na maseczkach koreańskich, które do tego można kupić w Polsce krzyknęłam w myślach ze szczęścia. Od razu postanowiłam wrócić do domu z nimi jak i je przetestować. 


Po otwarciu opakowania ujrzałam spodziewany już prezent. Była to plastikowa mała teczka na dokumenty, albo podobne rzeczy. Nie powiem spodobała mi się od razu. Z jednej strony ma tak jak widzicie na zdjęciu wyżej twarze członków BTS, a z drugiej przeźroczystą stronę z krótkim sloganem od MEDIHEAL. W opakowaniu znajdowało się aż 7 maseczek z każdym z członków BTS + jedna z całym zespołem. 


Jeśli chodzi o sam ich wygląd to muszę przyznać, że są naprawdę ładnie zrobione. Nawiązanie zieleni na opakowaniu świetnie odzwierciedla ziołowy zapach esencji znajdującej się w środku. Oprócz tego pozy całego zespołu jak i same ich twarze sprawiają, że nie jeden fan uśmiechnie się zakładając maseczkę. Na początku pomyliłam się trochę, gdyż myślałam, że maseczka ma dwie części. Jak widzicie górną, gdzie jest ta ampułka, a druga to dopiero maska w płachcie. Okazało się jednak, że myliłam się. Było to spowodowane tym, że czasami spotykałam się i  z takim rozwiązaniem w koreańskich maseczkach. Maseczki MEDIHEAL jednak spodobały mi się dzięki tej prostocie i tylko jednemu etapowi nakładania. 

 

Oprócz tego warto wspomnieć, że producent na opakowaniu dodał naklejkę po polsku z całym procesem ich użycia jak i ciekawostką, że kiedy maseczka będzie gotowa do zdjęcia wygrawerowane logo ich marki będzie bardziej widoczne. Początkowo przyznam, że myślałam iż to logo zmieni kolor lub coś podobnego, lecz jedynie co to może zmienił się lekko jego odcień. 
Na początku warto powiedzieć, że maseczka zawiera bardzo dużo esencji, więc jest bardzo dobrze nasączona. 
Po zaaplikowaniu maseczki i odczekaniu tych 10-15 minut muszę przyznać, że byłam w szoku. Pierwszy raz nie musiałam przez dwa dni używać żadnych kremów nawilżających, a moja twarz wciąż była odżywiona, wygładzona i nawilżona. 



Spójrzmy teraz na strukturę i składniki użyte w maseczce takie jak olejek z drzewa herbacianego, którego zapach towarzyszy nam przez cały czas noszenia maseczki, aż od otwarcia opakowania. Według mnie naprawdę pięknie pachniał i w przeciwieństwie do niektórych maseczek, które testowałam wcześniej ( nie mowa o Mediheal, gdyż to mój pierwszy produkt od nich) wyczuwałam tylko chemiczny zapach. Tutaj jednak otrzymaliśmy orzeźwiający zapach ziołowy, który przynajmniej mi przypadł do gustu i był nadzwyczaj hipnotyzujący. 


Chciałabym wam również wspomnieć o konkursie, który został ogłoszony na naszym fanpagu. Zwyciężczyni dostała wybraną przez siebie maseczkę i zgodziła się wziąć udział i w tym poście. Poprosiłam ją o recenzje maseczki.

"Maseczka jest delikatna dla skóry, jest jej sporo, po zmyciu jej nie zostają ślady, skóra jest odświeżona i lekka. 10/10
Naprawdę polecam ją używać <33"

W skrócie: 


Według mnie jest to naprawdę świetne odkrycie tego miesiąca. Idealna na każdą porę roku, która nie dość, że uspokaja zaczerwienioną skórę, nawilża to jeszcze odżywia. Cieszę się, że zdecydowałam się kupić cały zestaw od MEDIHEAL i na pewno będę chciała przetestować inne ich produkty. Może polecacie jakieś? 

 
UWAGA: POST NIE JEST SPONSOROWANY

Jak dla mnie ocena: 9/10 

Chcielibyście może by było więcej konkursów i potem również posty z opiniami zwycięzców? 
Jakiego członka BTS najbardziej lubicie? 
 (Ja biasowałam JK ale Ji Min jest z nim na równi.) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz