piątek, 22 kwietnia 2016

Powrót~!



Cześć~! W końcu jestem bo wszelkich egzaminach, więc mogę wrócić do pisania bloga. Jednak przez ten czas co mnie nie było przemyślałam kilka rzeczy związanymi z blogiem i od teraz zaistnieje tu troszkę zmiany. Mam tutaj na myśli, że od teraz nie będę już tylko dodawała recenzji dram i opowiadań, lecz również spróbuję wam przybliżyć życie i kulturę w Korei. Dla przykładu czym jest Biały Dzień, lub jak wyglądają tam Walentynki, jak i inne święta itp. Na fanpage na facebooku widziałam, że dość dużo osób jest zainteresowanych jak zaprzyjaźniłam się z Koreańczykami, którzy są teraz moimi przyjaciółmi, więc dlatego w niedzielę ukarze się post w którym wam o wszystkim opowiem, jak i wytłumaczę gdzie poznać takie osoby ;) Jedna podstawowa rzecz, musicie znać koreański lub angielski, chodź może się ktoś również trafi z Korei co umie inne języki tak jak wy, więc razem będziecie mogli pisać np. po włosku :D



Skoro wracam na bloga po dość długiej przerwie pomyślałam, że trzeba wrócić w wielskim stylu, jak osoby poniżej :D Dlatego też na blogu zacznę udostępniać swoje drugie opowiadanie, które będzie opowiadało historie ludzkiej dziewczyny, która wkroczyła do świata magii, gdzie zacznie uczyć się jak posługiwać się mocą. Gdy już będzie gotowa wróci na Ziemię i dostanie osobę którą ma ochraniać. (więcej przeczytacie w opowiadaniu, które ukarze się wkrótce) - opowiadanie będzie z gatunków: fantasty, romans, szkoła
A co do historii "Nieznanej Cesarzowej Ha Ny" nowy rozdział ukarzę się dzisiaj :)


A teraz kolejna rzecz, chyba najważniejsza. Bardzo wam dziękuję! Kiedy teraz patrzyłam na statystyki bloga codziennie wchodziło na niego średnio 150 osób dziennie, nawet jeśli nie było żadnych nowych postów. Jesteście kochani! ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz