niedziela, 24 kwietnia 2016

Jak poznać znajomych z innego kraju- Interpals


Cześć~! W tym poście chciałabym wam trochę pomóc ze znalezieniem znajomych z Korei, Japonii, Ameryki czy z innego kraju. 
Dość duże grono osób było zainteresowane tym tematem, jak wspominałam, że mam przyjaciół w Korei. No dobrze, ale jak ich poznałam? W tym poście wszystko wam opowiem i pokarze jak wy możecie kogoś takiego poznać ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czym jest Interpals? 



Interpals to portal społecznościowy, który gromadzi ludzi z całego świata. W jego opcjach jest nie tylko możliwość poznania nowych ludzi, ale i również doskonalenie wybranego języka poprzez rozmowę z innymi. Na ich stronie na facebooku wile osób wysyła swoje historię, jak poznało swoją przyjaciółkę z np. Ameryk , którą akurat odwiedziło jakiś czas temu.  

Jak wygląda Interpals i jak się zarejestrować?



Czerownym kolorem zaznaczyłam miejsce, gdzie możecie się zarejestrować. Rejestracja jest bezpłatna i do niej nie trzeba mieć 18 lat ;)

Kiedy już się zarejestrujecie u góry znajduje się menu z podstronami: My profile, Messages itp. Naciskacie na My Home i takie coś pokazuje się przed wami. 


Na My Home możecie sprawdzać, kto odwiedził twój profil , jak i możecie czytać statusy swoich znajomych (po lewej stronie) 

Kolejną podstroną jest My Profile. Na tej podstronie znajduje się wasz profil, czyli informacje o was. (musisz samemu je napisać) By napisać coś dajecie Edit....Dla przykładu macie mój profil ;D Na waszym profilu również znajduje się bardzo wygodna rzecz, a jest nią pasek z językami w jakich umiesz rozmawiać. (zaznaczone małą pętla), oraz języki, których się uczysz. Dzięki temu jakaś osoba, która zna jeden z tych języków bardzo dobrze może do ciebie napisać coś w stylu. Mogę ci pomóc np z hiszpańskim. 

Kolejną podstroną jest Messages. Tam znajdują się wszystkie wasze wiadomości, które wysłaliście do innych osób, jak i ich odpowiedzi na nie. 
Za każdym razem kiedy będziecie mieć nową wiadomość przy nazwie podstrony będzie można widzieć +1 ( kocham to widzieć :D) 

Następna z ważniejszych podstron w niższym menu to Language Exchange (wymiana językowa) 
Kiedy na to naciśniecie zobaczycie taką stronę. (patrz niżej) W pierwszej kolumnie na czerwonym tle zaznaczasz język w jakim potraficie dobrze mówić, a w drugiej jakiego języka chcecie się nauczyć. Potem wyświetla wam się lista osób, które uczą się waszego języka, ale i mogą nauczyć was ich języka. 


Kolejną ważna podstroną w niebieskim menu jest Online. Tam są wszyscy użytkownicy, którzy są online. Kiedy na to naciśniecie pojawi wam się lista, no ale przecież skoro was interesuje jeden kontynent i ludzie w konkretnym wieku to po co macie patrzeć na wszystkie osoby. Do tego własnie służy filtr, który wybiera osoby w wieku i z kontynentu który was interesuje. 


Wiadomość możecie wysłać osobie, która was interesuje po naciśnięciu na jej zdjęcie w wyszukiwarce, a potem naciśnięciu Message pod zdjęciem danej osoby, 

Moja przygoda z interpals


Jakieś dwa lata temu natknęłam się na bloga pewnej dziewczyny, która opowiadała o tym, że dostaje paczki od znajomej z Tajwanu. Byłam tym zaciekawiona, więc wysłałam jej wiadomość z zapytaniem, gdzie go poznała. Ona właśnie odpowiedziała, że na Interpals. Na tej stronie poznałam rok temu dziewczynę z Korei z którą piszę codziennie od tamtej pory. Oprócz niej dziewczynę z Anglii, chłopaka z Tajwanu i z Korei.  Wysyłamy sobie prezenty na urodziny i święta, a poza tym co dwa miesiące paczki z pamiątkami z naszych krajów lub słodyczami ^^ Dodając do tego długie listy. 

Moja opinia na temat Interpals


Uważam, że strona jest naprawdę świetna i dzięki niej można poznać kulturę i ludzi z innych krajów. Oprócz tego możemy udoskonalić swoje umiejętności językowe co daje nam kolejne plusy. Zapraszam wszystkich do dołączenia do Interpals, gdyż to naprawdę wspaniała zabawa :D
Nawet poleciłam tą stronę mojej cioci i kuzynom, a teraz próbuje zachęcić moją mamę. 

2 komentarze:

  1. Hej ^^ Też używam InterPals , mam pytanie : Jak zacząć taką "przyjaźń" i nie bałaś się podać adresu , bo przecież nie wiadomo kto jest po drugiej stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ^^. Na początku pisałam do tych osób z którymi dzieliłam jakieś zainteresowania potem przerzuciliśmy się na jakieś inne social media. W moim przypadku było to kakaotalk, bo tam wiele osób posiada konta z Korei i ogólnie z połd-wsch Azji. Szczerze mówiąc to piszemy o wszystkim, opowiadamy sobie dużo historii z przeszłych lat jak i mówimy sobie co dzisiaj robiłyśmy itp. Do tego można wysyłać zdjęcia itp, więc po jakichś dwóch tygodniach dość się zaprzyjaźniłyśmy, więc podałam jej adres, szczególnie, że słyszałam jej głos i ją widziałam bo próbowała mnie nauczyć koreańskiego :D

      Usuń