sobota, 30 kwietnia 2016

Two Weeks [RECENZJA]



Streszczenie:


Tae Sun jest pracownikiem lombardu niegdyś pracującym dla mafii. Pewnego dnia dowiaduje się, że ma córkę wraz ze swoją byłą dziewczyną In Hye. Niestety ich córka ma białaczkę, więc In Hye prosi Tae Sana o oddanie dziecku jego szpiku. Sprawy komplikują się, gdy chłopak jest podejrzany o morderstwo i zastaje aresztowany..... Lecz kilka dni wcześniej spotkał się z córką i złożyli sobie obietnice, że nieważne co wróci do niej w dniu operacji, który przypada za dwa tygodnie. Problem w tym, że w więzieniu ktoś chciał go zabić, więc teraz nawet posterunek policji nie jest bezpiecznym miejscem. 

Czy Tae San dotrzyma obietnicy? Jak chłopak przeżyje te dwa tygodnie i jakie niebezpieczeństwa staną na jego drodze? Czy oczyści się z zarzutów, czy może zginie z rąk mordercy, który na niego poluję?  



Kadry z dramy:


Moja opinia:


Już od jakiegoś czasu chciałam oglądnąć tą dramę, ale niestety nie była dostępna online po polsku, ale niedawno została dodana, więc od razu wzięłam się za oglądanie, gdy przetłumaczyli wszystkie odcinki. Gra w niej Lee Jun Ki, więc drama jak dla mnie obowiązkowa ;) 
Cała fabuła zaciekawiła mnie dopiero od połowy drugiego odcinka. Ale z każdym odcinka wciągała mnie coraz bardziej, oglądałam odcinek za odcinkiem. Aktor Lee Jun Ki świetnie zagrał wszystkie uczucia bohatera. Zakochałam się w scenach akcji, a poza tym byłam pod wrażeniem, gdy główny bohater wymyślała wszystkie plany ucieczki. Wszystko było dla mnie idealne. Jak dla mnie drama jest prawdziwą perełką. Każda piosenka z produkcji zapadła mi w pamięci, a poza tym fajnie budowała klimat dramy. Moją ukochaną była "Run" na koniec każdego odcinka.  Szczerze mówiąc nie wiem co mogę jeszcze napisać...... Po prostu jeśli nie macie co oglądać to włączcie sobie tą dramę, nie pożałujecie!!!!!!!!!! ;) (Oglądnijcie sobie trailer, który dodałam, bo on świetnie odzwierciedla całą dramę ;)) 

Ocena: 10/10
Gatunek: Akcja, Melodramat, Thriller
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2013
Drama dostępna na drama queen!!~


Zdjęcia z planu:









Muzyka z dramy:


"Run"


"Love Leaves "


"Heart Hit"


Trailer:




W rolach głównych:



Lee Jun Ki jako Jang Tae San


Kim So Yeon jako prokurator Park Jae Kyung


Ryu Soo Young jako inspektor Im Seung Woo


Park Ha Sun jako Seo In Hye





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz