poniedziałek, 8 lutego 2016

King Of High School Life



Streszczenie:


Hyung Suk jest dyrektorem w jednej z większych firm marketingowych, można powiedzieć, że dla współpracowników jest idealnym szefem, ponieważ zawsze jest radosny, żartobliwy i przyjacielski. Jednak nikt nie wpadł na to, że owy dyrektor skrywa wiele tajemnic, a jedną z nią jest to, że ma na imię Min Suk i jest młodym hokeistom w liceum. Po ty jak dostał telefon od swojego brata Hyung Suka jego życie zmieniło się o 180 stopni, ponieważ musiał zacząć udawać brata. Za dnia musi grać role dwóch osób, co wcale nie jest takie łatwe. W biurze Hyung Suka pracuje również Soo Young-
Siostra jego prześladowczyni ze szkoły. Stosunki Hyung Suka i Soo Young będą się ocieplać z każdym spotkaniem mimo iż tego nie zauważą. Soo Young jednak jest po uszy zakochana w Jin Woo, drugim dyrektorze firmy, czego nie będzie mógł znieść Hyung Suk.

Co będzie, gdy wyjdzie na jaw, że Hyung Suk to Min Suk? Czy Soo Young to zaakceptuje? Czy Jin Woo też zakocha się w dziewczynie? Dlaczego Min Suk musi udawać brata?



Kadry z dramy:















Moja opinia:


Myślę, że ta drama jest genialna, chodź przyznam, że w pierwszym odcinku niezbyt mi się podobała, ale już gdy zaczęłam oglądać drugi, drama stała się tak ciekawa, że nie chciałam jej wyłączać. Bardzo spodobał mi się fakt, że główny bohater prowadzi podwójne życie. Jednego tylko w tej produkcji nie mogłam znieść, a była nią główna bohaterka- nie mogłam przetrawić jej ubrań i charakterku. Mimo to dopiero polubiłam ją w środkowych odcinkach. Jeśli chodzi o postać Jin Woo to miałam do niego mieszane uczucia, ponieważ raz go lubiłam, a raz nie. Jednego razu był taki kochany, a za drugim razem był skończonym *******. Co do Min Suka to była postać, którą uwielbiałam. Był osobą bardzo kochającą, uroczą, śmieszną i chorobliwie zazdrosną o czym nam mówi ten gif. Jest to scena w której był zazdrosny o Jin Woo, że So Young zostanie z nim na noc i nim się zajmie. 


Oprócz tego chyba nigdy nie zapomnę jak wjechał do sali konferencyjnej do wózku, jak na deskorolce XD hahah. Miny tych gości O.O Jeśli chodzi o jego środowisko to uwielbiałam jego kolegów. Byli typowymi pajacami, co tworzyło świetną komedie :D O muzyce nie mam co zbytnio się wypowiadać, bo żadna piosenka nie zapadła mi w pamięci, ale mogę powiedzieć, że nawet podczas oglądania dramy nie zwracałam uwagi na minusy tej produkcji, których było zaledwie dwa, czy trzy, ponieważ zbyt się skupiłam na fabule. Inaczej mówiąc fabuła przyćmiła inne rzeczy ^^ 
Bardzo polecam tą dramę, wszystkim miłośnikom komedii romantycznych, jak i zwykłych romansów, ponieważ sceny romantyczne były takie wzruszające, że pochłaniały całą uwagę. ;) 

Ocena: 10/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Ilość odcinków: 17
Rok emisji: 2014


Muzyka z dramy:


"Finding Myself"


"Fluttering Heart"


" As Life Goes On"


"Butterfly"



Zdjęcia z planu:







Trailer:




W rolach głównych:



Seo In Guk jako Lee Min Suk


Lee Ha Na jako Jung Soo Young


Lee Soo Hyuk jako Yoo Jin Woo


Lee Yul Eum jako Jung Yoo Ah



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz