wtorek, 16 lutego 2016

Angry Mom



Streszczenie:


Bang Wool już pierwszego dnia w liceum sprawia kłopoty. Jest ona uważana za prawdziwego gangstera w wersji żeńskiej, która nie wiedzieć czemu zawsze trzyma stronę dziewczynę o imieniu Ah Ran. Wszystko może wydawać się proste, ale tak naprawdę Bang Wool ma 34 lata, a nie 18 i jest matką Ah Ran. Udaje uczennice, by znaleźć sprawców wszystkich krzywd jej córki. Na swojej drodze napotyka drugiego szkolnego gangstera Bok Donga, który ma związek ze stanem psychicznym jej córki, Sang Tae, syna prezesa szkoły i wielkiej grupy koreańskiej oraz młodego nauczyciela Park Noh Ah, którego pasją jest troszczenie się o dzieci w szkole. Noh Ah zainteresował się Bang Wool, chcąc jej pomóc odkrywa coraz więcej jej tajemnic, co mało jej się podoba. Bang Wool z czasem dowiaduje się, że za stanem jej córki kryje się wielka sprawa korupcji, oraz wyzysku nieletnich w szkole. 

Czy Bang Wool podoła zadaniu? Co takiego spotkało jej córkę w szkole? Czy kobieta da się komuś przyłapać na tym, że jest matką, a nie uczennicą? Park Noh Ah pomoże Bang Wool w szukaniu sprawcy, czy może odeśle ją od razu, gdy się dowie o jej sekretach? 



Kadry z dramy:
















Moja opinia:

Myślę, że drama jest naprawdę interesująca. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam jej plakat to niezbyt mnie zachęcił, ale słyszałam dużo pozytywnych opini na jej temat, więc chciałam ją oglądnąć. I teraz musze przyznać, że nie zawiodłam się. Produkcja jest świetna, nie byłam pewna jak rozwiążą sprawę wieku jej matki, no bo przecież matka chyba jest starsza, ale kiedy zobaczyłam główną aktorkę od razu wiedziałam,że drama wypadnie dobrze, ponieważ znam już tą aktorkę z dramy Faith.

Jeśli chodzi o postacie to najbardziej lubiłam Bang Wool i Bok Donga. Nawet byłam za tym żeby byli razem, co oczywiście było absurdem.... ;( Ale jeśli byłaby to historia o zwykłej uczennicy gangstercę bez tej dopiski, że jest matką byłaby z nich świetna parka ^^



Charakter Bok Donga był bardzo w moim typie haha. Co do Ah Ran i Sang Tae to byli oni moją drugą ulubioną parą, mimo że Sang Tae stał się fajny dopiero pod koniec dramy ;) 
Fabuła jest nadzwyczaj ciekawa, ponieważ nie jest codziennością by matka przebierała się za uczennice i chodziła do szkoły by złapać gnębicieli jej córki.... 
Poza tym bardzo podobał mi się fakt iż główna bohaterka była dobra w sztukach walki (myślałam, że padnę, jak złapała nauczyciela za szyje i Bok Donga ;D)
W dramie bardzo zwróciła moja uwagę postać Han Joo (matki Bang Wool) jej stroje jak i pomagierzy ( te ich fryzurki hahaha)


Jestem jedynie trochę rozczarowana tym, że nie rozwinęli wątku romantycznego pomiędzy Kang Ja, a nauczycielem Noh Ah.. ;(
Moja opinia o muzyce jest pozytywna, nawet kilka piosenek zapadło mi w pamięci ;) 
Dramę mogę szczerze polecić każdemu miłośnikowi komedii szkolnych ^^


Ocena:9/10 
Gatunek: Komedia, Szkoła 
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2015


Muzyka z dramy:


"Teleport Me"


"I Love You, I’m Sorry"


"Like a Star"



Zdjęcia z planu:







 


Trailer:






W rolach głównych:



Kim Hee Sun jako Jo Kang Ja / Jo Bang Wool (matka Ah Ran)


Ji Hyun Woo jako Park Noh Ah


Kim Yoo Jung jako Oh Ah Ran (córka Kang Ja)


Baro jako Hong Sang Tae



Ji Soo jako Go Bok Dong 


Kim Tae-Hoon jako Do Jung Woo









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz