wtorek, 28 kwietnia 2015

Lee Yoo Bi



Imię: Lee Yoo Bi
Realne imię: Lee Yoo Jin 
Urodzona: 22.11.1990  Seul, Korea Południowa
Zawód: Aktorka
Znak zodiaku: Strzelec

Gdzie ją znajdziecie:


Dramy w których wystąpiła:

Scholar Who Walks the Night (MBC, 2015)
Pinocchio (SBS, 2014)
The Fox Family Book (MBC, 2013)
Nice Guy (KBS2, 2013)
Vampire Idol‎ (MBN, 2011)

Moja opinia

Oglądałam już ją w trzech dramach. Na początku nie przypadła mi do gustu, ale gdy zobaczyłam ją w dramie " Pinocchio" bardzo ją polubiłam. Tam po prostu rozwalała system :D. Jej tekściki " Wiem, że mnie lubisz, ale nie musisz tak za mną latać" I to bawienie się włosami podczas mówienia tego. Ogólnie myślę, że jest bardzo ładna, ma piękny głos, niżej wam pokaże filmiki ^^. Nie mogę się doczekać jej przyszłej dramy która się ukaże w czerwcu 2015 roku pod tytułem "Scholar Who Walks the Night". 
Będzie to drama chyba o wampirze. Ciekawe co w niej pokaże. ;D. 


Zdjęcia:






Filmiki, gdzie Yoo Bi śpiewa lub tańczy:






A tu wystąpiła w teledysku Huh Gak-a:




A wy co myślicie o jej grze aktorskiej?
Piszcie komentarze :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz