czwartek, 9 kwietnia 2015

City Hunter



Streszczenie:

Drama jest oparta na słynnej mandze Tsukasy Hojo.
Wszystko zaczyna się gdy ojciec Yoon Sunga  wyrusza wraz z bratem i innymi żołnierzami do Korei Północnej by tam walczyć, lecz zdradzeni przez swój naród zostali rozstrzelani w morzu jedynie wujek Yoon Sunga przeżył, ponieważ ochronił go jego brat ( na jego oczach umierali po kolei wszyscy)
Po tym wydarzeniu wrócił do Seulu, porwał Yoon Sunga gdy był jeszcze niemowlęciem i wywiózł do Tajlandii, gdzie go szkolił by dokonał zemsty na wszystkich którzy doprowadzili do śmierci jego ojca. Chłopak pewnego razu próbował ochronić pewnego człowieka, lecz wdał się w strzelaninę w niej ginie opiekunka chłopaka, która była dla niego jak matka. Nie mógł panować nad sobą, więc zaatakował owych morderców, przez głupotę chłopaka jego wujek stracił nogę. Kiedy dorósł Yoon Sung wrócił do Korei Południowej i zaczął prace dla Niebieskiego Domu. Spotyka tam młodą Kim Na Ne, która chcąc opłacić rachunki szpitalne swojego ojca, który jest w śpiączce została ochroniarzem w Niebieskim Domu. Wieczorem pracuje ona jako kierowca. Nie raz pracowała dla Yoon Sunga jako kierowca oczywiście. Nasz bohater dokonuje swojej zemsty poprzez granie roli miejskiego łowcy który poluje na osoby które okradają kraj z pieniędzy. Prawdziwa przyczyna to to, że te osoby brały udział w morderstwie jego ojca. Da Hye to córka prezydenta, która zakochuje się w Yoon Sungu. W dramie pojawia się też rozwiedzione małżeństwo weterynarz  So Hyun i prawnik Young Jo.  Kim Na Na bardzo podziwia Young Jo za jego prace można powiedzieć, że jest nim zauroczona.  Na Na uczy Yoon Sunga aikido, co zbliża ich do siebie, niestety jest w tym beznadziejny ( tak uważają inni, ale na prawdę podczas misji jako City Hunter jest świetnie wyszkolony w sztukach walki).

Czy Yoon Sung i Na Na będą razem? Ile osób dowie się kim tak na prawdę jest? Czy uda mu się dokonać zemsty, czy może odpuści i będzie z Na Ną? 


Kadry z dramy: 










Moja opinia:

Jest to moja ulubiona drama. Była to moja chyba druga drama jaką oglądnęłam w życiu i nigdy o niej nie zapomnę. Łączyła ona w sobie miłość, zemstę, dramat i akcje. Wciąga ona już od pierwszego odcinka. Nigdy nie stawała się dla mnie nudna, pamiętam, ze ani razu jej nie przewijałam, bo z przejęcia o akcję w dramie po prostu zapomniałam XD haha 
Jeśli chodzi o grę aktorską. To właśnie przez tą dramę pokochałam Lee Min Ho, który gra tutaj główną rolę. Mogę nawet powiedzieć, że zakochałam się w jego postaci. O dramie nie mam co dużo pisac, bo nie dam rady opisac jak jest wspaniała, ale uważam, ze każdy powinien ją oglądnąć nie ważne co ;) Poza tym produkcję i dynamikę zdarzeń, szczególnie, gdy pojawiał się City Hunter wzbogacała genialna muzyka. Bardzo polubiłam "Suddenly" i "It's Alright" ;) 

Ocena: 10/10
Gatunek: Akcja, Romans, Dramat



Muzyka z dramy:

"Suddenly"



"It's Alright"


"So Goodbye"


"Love"





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Zdjęcia z planu:








Filmy z kręcenia dramy City Hunter :

























Trailer:



W rolach głównych:



Lee Min Ho jako  Lee Yoon Sung 


Park Min Young  jako Kim Na Na


Lee Joon Hyuk jako Kim Joung Jo 


Hwang Sun Hee jako Jin So Hee


Goo Ha Ra jako Choi Da Hye 

Komentujcie dramę :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz