czwartek, 2 kwietnia 2015

Kang So Ra





Kang So Ra 

     Urodzona: 18.02.1990 w Seulu, Korea Południowa.
Zawód: aktorka
Znak zodiaku: Wodnik 
Wzrost: 168cm
Waga: 49kg

Kang So Ra zadebiutowała w 2009 roku w horrorze " Period Mystery".
Napisała jedną z piosenek do Dream High 2 wraz z Jin Woon, Jr, Ji Soo- B급인생

Wystąpiła w dramach takich jak:

 Warm And Cozy (MBC, 2015)
Misaeng (tvN, 2014)
Dr. Stranger (SBS, 2014)
Ugly Alert (SBS, 2013)
Dream High 2 (KBS2, 2012)
Our Women (KBS1, 2011)
Dr. Champ (SBS, 2010)
Rude Miss Young-Ae 7 (tvN, 2010)

Filmy:

Sunny (2011)
Fourth Period Murder Mystery (2009)

Moja opinia:

Szczerze mówiąc nie oglądałam za dużo dram z nią, ale jak na razie obejrzałam dwie Dream High 2 
i Doctor Stranger i mogę powiedzieć, że mam mieszane uczucia co do tej aktorki.
W Dream High 2 nie popisała się swoim talentem aktorskim, było to bardzo na niskim poziomie, 
ale z drugiej strony w dramie Doctor Stranger była bardzo przekonywująca i nawet polubiłam jej postać.
Myślę, że z kolejnymi dramami będzie lepiej grać i pokaże wielki talent.


Gdzie ją znajdziecie:


A teraz zdjęcia: 










 A to piosenka którą napisała z innymi:




Tłumaczenie:

Jestem chłopakiem, tylko chłopakiem
Tylko jednym chłopakiem pośród niezliczonych chłopców
Nie ma nic specjalnego, nie ma nic innego
Osoba, która nie zawsze jest wybierana
Jestem dziewczyną, tylko dziewczyną
Dziewczyną, na którą nikt nie patrzy, kiedy przechodzi
W ogóle nie ładną, tak jak oczy i nos
Niezwykle zwykłą dziewczyną

#Jesteś życiem klasy B, chcemy być A klasą
Nie nie nie jesteśmy osobą na szczycie, chcemy stać na szczycie
Jesteś życiem klasy B, chcemy być A klasą
Nie nie nie jesteśmy osobą na szczycie, chcemy stać na szczycie

Nic wielkiego
Jest w porządku
Tylko nic nieznaczący pot
Płynie
W porównaniu z moim przygnębionym sercem
Moje otoczenie jest nawet bardziej przygnębiające
Przez ludzkie twarze staję się zmęczony

#

Pewnego dnia ja
Znajdę w sobie coś wyjątkowego
I jednego dnia to pokażę
Kilka pozostających w moim sercu
Zanim stracę wszystkie marzenia
Czy światło może mnie oświetlić

#



A wy co o niej myślicie? 
Piszcie w komentarzach :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz