niedziela, 26 maja 2019

Przyszłe królowe kdram


Jak już pewnie kojarzycie po tytule dzisiaj porozmawiamy sobie o aktorkach, które według mnie mają wielką szansę na zdobycie tytułu gwiazdy hallyu i zastąpienie obecnych królowych dram jakimi są np. Jun Ji Hyun, Ha Ji Won, Song Hye Kyo itp. 
Mogłabym się tutaj rozpisać biorąc pod uwagę różne kategorie. Czy są to aktorzy przed dwudziestką, czy po dlatego w tym poście wskażę wam trochę taką ich mieszankę lecz zaczynając od aktorek mających ponad 18 lat.

1. Kim So Hyun


To jedna z moich ulubionych aktorek i szczerze mówiąc znam dość dobrze jej karierę aktorską. Już od najmłodszych lat występowała w dramach, a jej talent rósł z każdą produkcją. Urodziła się 1999 roku lecz pomimo bycia dziewiętnastolatką zagrała już w dramach jako główna bohaterka w których poradziła sobie perfekcyjnie pomimo nawet starszego male lead.  Bring It On, Ghost, The Emperor: Owner Of The Mask czy Who are you School 2015 gdzie zagrała podwójną rolę uświadczyły mnie w tym, że ta aktorka już jest bardzo sławna i popularna. Bazując na tym jak i na moich odczuciach po jej dramach mogę z czystym sumieniem zapewnić, że będzie następną z królowych dram. Skoro już jest jedną z księżniczek ;)

2. Kim Yoo Jung



Do tej aktorki byłam od zawsze uprzedzona i to sama nie wiem dlaczego. Wydaję mi się, że może przez jej urodę, która nie przypadała mi zbyt do gustu, jednak ostatnio zmieniłam zdanie po oglądnięciu Clean With Passion For Now. Wiem, że zazwyczaj Kim So Hyun i ona były ze sobą porównywane jako aktorki zaczynające i będące w tym samym wieku. Obydwie miały wiele fanów i tak jak So Hyun Yoo Jung zawładnęła sercami mnóstwem fanów w Korei jak i zagranicą. Myślę, że jej staż aktorski jak i granie głównych ról w tym wieku pozwala nazwać ją przyszłą królową Hallyu.
Dramy, gdzie zagrała główne role: Love in the Moonlight, Angry Mom i Love Cells 2. 

3. Lee Sun Bin


Podobny obraz

Teraz czas na trochę starszą aktorkę, która według mnie ma naprawdę potencjał o czym świadczy to, że awansowała z drugoplanowych ról na pierwszoplanowe. Jej kariera jako głównej aktorki tak naprawdę niedawno się zaczęła. Mogliście już ją zaobserwować w dramach takich jak 38 Police Squad, Missing 9, Sketch czy Criminal Minds. jak pewnie się już domyślacie jest to aktorka, która najprawdopodobniej gustuje w trochę mroczniejszych dramach więc kto wie, może zostanie królową thrillerów?

4. Chae Soo Bin


Podobny obraz

Jak już samo zdjęcie wam pewnie podpowiada aktorka grała główna rolę w I'm Not a Robot, gdzie dość dobrze sobie poradziła. Sprawdziłam jej karierę aktorską i byłam dość zaskoczona, gdyż tak naprawdę pnie się ona po szczeblach kariery, gdyż już dostaję kolejne główne role. Jak dla mnie po oszlifowaniu w większym stopniu swojego talentu ma predyspozycje do zastąpienia jedną z królowych dram. Aktorka zagrała już główne rolę w dramach takich jak: Strongest Deliveryman, Rebel: Thief Who Stole the People czy Where Stars Land

5. Shin Hye Sun


Znalezione obrazy dla zapytania shin hye sun

Aktorkę kojarzę już bardzo dobrze dzięki paru wspaniałym dramą z nią w roli głównej. Jej wiek może nie jest taki jak reszty osób, które wymieniłam, gdyż w tym roku kończy 30 lat, jednak uważam, że powinno się ją tutaj dodać. Od dramy My Golden Life Shin Hye Sun dostawała już tylko główne rolę i co się dziwić, gdyż My Golden Life potwierdziło jej nieziemski talent aktorski. to co się tam wyprawiało z fabułą sprawiło, że Hye Sun musiała zagrać swoją bohaterkę wkładając w to więcej siły niż w normalnych dramach typu romans czy komedia. Po tej produkcji mogliśmy ją ujrzeć w przecudownej dramie Still 17 opowiadającej o siedemnastolatce, która zapada w śpiączkę i budzi się mając 30 lat, ale tylko fizycznie. Teraz zaczęła być emitowana jej najnowsza drama Angel's Last Mission: Love, gdzie już słyszałam, że jej aktorstwo znowu szokuje. Jak dla mnie lepszej kandydatki na jedną z królowych już chyba się nie znajdzie.


6. Park Bo Young



Kolejna aktorka w wieku Shin Hye Sun z wielkim stażem i świetnym talentem aktorskim, więc musiałam ją tutaj umieścić. Bo Young pewnie wszyscy kojarzą z dramy Strong Woman Do Bong Soon gdzie grała główną rolę, jednak oprócz tej dramy była main lead w Oh My Ghostess i w najnowszej produkcji Abyss.

7. Lee Sung Kyung


Podobny obraz

Kolejna z moich ulubionych czyli Sung Kyung. Aktorkę na pewno kojarzycie z dramy Weightlifter Kim Bok Joo, gdzie zagrała główną bohaterkę. Grała również  główne role w dramach takich jak: Doctors, Cheese In The Trap i About Time. Myślę, że jest to aktorka, która z każdą dramą pokazuje całkowicie inne charaktery które przychodzą jej z łatwością do zagrania. Od szalonej Baek In Hy w Cheese In The Trap do umierającej dziewczyny znającej daty śmierci ludzi w About Time. Aktorka jak dla mnie rozwija się i to w szybkim tempie, więc myślę, że skoro teraz gra w większości główne rolę i to w naprawdę dobrych produkcjach to będziemy mogli o niej usłyszeć jeszcze wiele w przyszłości. 

8. Park Shin Hye


Podobny obraz

Tą aktorkę wspierałam od samego początku i śledziłam wszystkie jej dramy w których wystąpiła. Chyba nie ma takiej jednej której bym nie oglądnęła. Dużo osób zarzuca jej to, że gra we wszystkich dramach tak samo, jednak jeśli by tak było to czy dostawałaby tyle ról w naprawdę świetnych produkcjach? Park Shin Hye wystąpiła już jako główna bohaterka w dramie You're Beautiful, Heartstring czy z nowszych hitów Doctors, Memories of Alhambra, The Heirs i Pinnocchio ( tą dramę po prostu uwielbiam). Myślę, że ma naprawdę niezłą intuicje w doborze projektów, a do tego jej popularność rośnie z każdą dramą co jest niesamowite, więc jak dla mnie jest wysokie prawdopodobieństwo, że zostanie jedną z królowych hallyu.  

9. Kim Ji Won


Podobny obraz

Ostatnią moją kandydatką jest aktorka Kim Ji Won, która jest wam znana z wielkiego hitu jakim była drama Descendants of the Sun. Jako główna aktorka wystąpiła też w Fight For My Way i w najnowszej dramie Arthdal Chronicles, która będzie emitowana już od 1 czerwca. Będzie tam grać z Song Joong Kim, więc będzie to niezłe połączenie aktorów wcześniej grających już w Descendants Of The Sun. To że dostała główną rolę i to przy królu Hallyu świadczy o tym, że aktorka zyskuje popularność i jej talent aktorski dostał zauważony. Oprócz tego po tej produkcji ma już w planach kolejną, gdzie również zagra główną rolę wraz z Seo In Gukiem, którego też można nazwać królem hallyu. oglądając to jak zyskuje popularność sprawiło, że naprawdę jestem z niej dumna. od pobocznych król do głównych. Nic tylko oglądać i wspierać ją i jej dramy. 


Na dzisiaj to koniec o królowych dram. Dajcie mi znać w komentarzach czy chcielibyście taki post z przyszłymi królami hallyu. ;) Napiszcie też jak wam się podoba oraz kto według was ma predyspozycje do zostania królową hallyu. 




1 komentarz:

  1. Kim Ji Won kojarzę z wielu dram i bardzo często grała tam takie 'złe' dziewczyny a w DOTS ją uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń