niedziela, 2 czerwca 2019

My Fellow Citizens! [RECENZJA]


Znalezione obrazy dla zapytania my fellow citizens

Streszczenie:


Jung Gook pochodzi z rodziny oszustów. Oszukała go własna narzeczona uciekając z pieniędzmi. Mi Young to policjantka, której chłopak ją zdradził ze względu na to, że kobieta jest detektywem. Ich drogi się krzyżują i zaczynają się ze sobą umawiać kłamiąc o swoich zawodach. Po ślubie Mi Young przyznaje się, że jest policjantką co wprawia Jung Gooka w osłupienie, gdyż od dzieciństwa ojciec mu powtarzał by trzymać się z daleka od glin teraz jednak został mężem jednej z nich...
Do tej dwójki dochodzi park Hoo Ja, pani prezes wielkiej korporacji, która jest znana z dawania łapówek jak i wielu innych przestępstw. Jung Gook oszukał ją za co teraz chce wymierzyć mu kare...


Kadry z dramy:








Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania my fellow citizen drama  assemblyman



Znalezione obrazy dla zapytania my fellow citizen drama  assemblyman


Moja opinia:


Drama przykuła moją uwagę ze względu na Si Wona, którego wprost uwielbiam od czasu She Was Pretty. Aktor naprawdę przypadł mi do gustu i od tamtej pory śledziłam jego karierę aktorską. Jeśli chodzi o dramę My Fellow Citizen to wiele widzów miało nadzieję na coś lepszego od jego wcześniejszej dramy Revolutionary Love, która niestety nie wyszła za dobrze. Jeśli macie obawy co do tej produkcji to muszę wam powiedzieć jedną rzecz. Jeśli nie przepadacie za polityką zostawcie ten tytuł. Zaczynając jednak od fabuły. Tak jak wam już napisałam w streszczeniu Jung Gook jest oszustem, a jego żona Mi Young gliną. Hoo Ja prezeska odpowiedzialna za łapówki łapie głównego bohatera i stawia mu ultimatum. Albo pracuje dla niej, albo ona zajmie się nim i jego żoną. Jego zadaniem jest dostać się do rządku i wykonywać tam rozkazy Hoo Jy. 

Podobny obraz

W dramie związek pomiędzy głównymi bohaterami został pokazany w bardzo ciekawy sposób. Na początku pierwszego odcinka spotykają się, a już kilkanaście minut później są już małżeństwem. Myślę, że celowe przyśpieszenie wątku by cała fabuła trwała po ślubie jest naprawdę świetnym pomysłem. Jung Gook jako mąż nie mógł już zwiać od Mi Young przez co ich stosunki były dość chłodne. Zazwyczaj w produkcjach widzimy jak główni bohaterowie poznają się przez całą serie, więc ta drama była naprawdę orzeźwiająca pod tym kątem. Niestety brakowało tutaj tego romansu. Między nimi w sumie nic się nie działo co irytowało czasami widza. Myślę, że jest to naprawdę ciekawa drama z oryginalnym pomysłem, jednak muszę przyznać, że powoli mnie już męczyła. Ileż można patrzeć na to, że wszyscy wokół mówią jego żonie kim on jest a ta i tak nie bierze tego do siebie. Było to bardzo irytujące. Do tego wątki z Hoo Ją miały być straszne, a jak ta aktorka się wnerwiała i pokazywała swoją złość to widz skręcał się ze śmiechu. Był to ciekawy pomysł, jednak wydaje mi się, że te 18 odcinków po godzinie sprawiły, że trochę się wyczerpał i został naciągany. 

Znalezione obrazy dla zapytania my fellow citizen

Co do zakończenia to było naprawdę pouczające, jednak urwane, niby wiemy co się tam stanie, jednak można było to rozegrać w inny sposób. Mimo tego wszystkiego drama porusza wątki polityczne, korupcje, oszustwa, które zostały pokazane od tej wewnętrznej strony. Przekupiony rząd i Jung Gook, który staje im naprzeciw. jest to coś ciekawego mimo wszystko. Mam dość mieszane uczucia co do tej produkcji. Nie obejrzałabym jej znowu, gdyż wątki polityczne mnie wnerwiają. Zostawiłabym pewnie tą dramę lub nawet bym nie spojrzała na choć jeden odcinek jeśli nie grałby tam Si Won. A i jeszcze wspominając o muzyce to była naprawdę zabawna i klimatyczna. Uwierzcie mi na słowo, że nie pomylilibyście jej z inną. Dajcie mi znać  w komentarzach co wy myślicie o tej produkcji ;)

Ocena: 6/10
Gatunek: Komedia, Polityka, Lekki romans
Liczba odcinków: 36 po 30 minut
Rok emisji: 2019

Trailer:


W rolach głównych:



Choi Si Won jako Jang Jung Gook


Lee Yoo Young jako Kim Mi Young

Znalezione obrazy dla zapytania my fellow citizen Mi Young

Kim Min Jung jako Park Hoo Ja


2 komentarze:

  1. Nie wiem jak to się stało ale nie widziałam jeszcze żadnej dramy z Siwonem ^^ chyba trzeba to zmienić a ta wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jeszcze żadnej nie oglądałaś z nim to może She Was Pretty będzie lepsza od tej dramy

      Usuń