czwartek, 9 sierpnia 2018

Are You Human Too? [RECENZJA]

Znalezione obrazy dla zapytania seo kang joon are you human


Opis fabuły:


Doktor Oh po stracie syna tworzy robota o ty samym wyglądzie i cechach. Po latach Nam Shin prawdziwy syn doktor Oh zmuszony do zamieszkania z dziadkiem za młodu o mało nie zostaje zabity. Na skutek obrażeń zapada w śpiączkę, a Nam Shin III, robot za prośbą matki udaje go i kieruje firmą pod jego nieobecność. Nam Shin III poznaje tam So Bong, która pracowała w ochronie. Nie wiedzieć czemu po dłuższym czasie robot przestaje się słuchać twórczyni i zrobi wszystko by chronić So Bong. Nam Shin III ma wiele wrogów w firmie, którzy nie wiedzą, że nastąpiła podmiana prezesów. Sekret o tym, że Nam Shin jest robotem nie powinien nigdy wyjść na światło dzienne. Young Hoon przyjaciel prawdziwego Nam Shina czuwa nad tym by tak się stało. Jednak czy dziwne uczucie które zaczyna mieszać w procesorach robota zmieni te plany? 


Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Kadry z dramy:


Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too kill

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too young hoon

Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too kill

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too kill

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too kill

Znalezione obrazy dla zapytania Are you human too

Moja opinia:


Kiedy przeczytałam o fabule tej dramy zanim jeszcze ukazał się pierwszy odcinek uznałam to za coś absurdalnego jak w przypadku japońskiej dramy "Zettai Kareshi". Tutaj niestety wpadłam i to całkowicie. Główny bohater tak mnie zauroczył, że nie było można go nie lubić. Wygrałeś robociku xD No ale jeśli chodzi o fabułę to budziła ona wiele kontrowersji u widzów. Niby główny bohater to robot, który zakochuje się w człowieku, jednak dla niektórych było to aż zbyt absurdalne. Nie wyobrażali sobie tej pary razem. Ja na początku myślałam tak samo jednak po pierwszych dwóch odcinkach tak bardzo wciągnęłam się w fabułę, która działa się tak szybko, że sama nie wiedziałam kiedy doszłam do połowy serii.

Podobny obraz

Ważnym aspektem tej dramy jest to, że przynajmniej według mnie w pierwszej części dramy działo się strasznie dużo. Co chwile jakieś nowe rzeczy. Jak nie ratowanie życia to super moce robota, czy nawet ujawnienie rąbka tajemnicy. Ta drama to prawdziwy rollercoaster! Oglądasz słodki romans, a za chwilę jest obrót akacji o 180 stopni i pojawia się akcja, czy pościg samochodowy. Uwielbiam tego typu dramy, gdyż nigdy nie sprawią, że poczujesz iż jest nudno. Wielka dawka emocji i to przeróżnych gwarantowana. Raz się śmiałam a innym razem płakałam. Drama pokazuje również niesamowitą historię człowieka który musi się zmierzyć z tym iż ktoś próbuję go zastąpić. Prawdziwy Nam Shin po spotkaniu z robotem zaczyna czuć się zagrożony, gdyż wie, że nie może być tak perfekcyjny jak Nam Shin III co jeszcze bardziej napina akcję.

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too gif




Produkcji nie mogłam przegapić za żadne skarby ze względu na obsadę. O tym trzeba powiedzieć! Jest po prostu genialna. Kocham Seo Kang Joona za wszystkie jego produkcję, jednak ta pobiła najlepsze z nich. Tutaj dopiero pokazał, że jest gotowy zostać królem dram. Osoba, która potrafi wykreować dwie kompletnie inne osobowości i zmieniać je w sekundę dobrowolnie w sposób gdzie nawet widzowie widzą różnicę i po samum spojrzeniu wiedzą, czy na ekranie jest Nam Shin czy Nam Shin III jest po prostu mistrzostwem. Do tego główna bohaterka która perfekcyjnie pasowała. Od jakiegoś czasu zaczęłam się przyglądać Seung Yeon i w tej dramie udowodniła mi, że jest warta by wejść na moją top listę. Ważną rzeczą jest również to co was na pewno ciekawi czyli wątek romantyczny! 
Był on tak idealny i słodki, że nie raz można było westchnąć czemu tak nie ma w prawdziwym życiu. Czułość robota jak i szczere uczucia So Bong sprawiały, że chciało się więcej scen z nimi. 

Podobny obraz

Co do zakończenia to wiele osób uważało, że Nam Shin III powinien zostać zniszczony gdyż jak może być romans z robotem i happy end. Nie chcę wam jednak zdradzić jak się skończyło, jednak powiem wam, że zakończenie było naprawdę piękne i nie spodziewałam się tego. Zanim ogarnęłam o co chodzi to chwila minęła, bo już myślałam, że ja sobie coś ubzdurałam xD
Podsumowując myślę, że drama jest naprawdę genialna. Na pewno należy do najlepszych emitowanych w tym roku. Niesamowita historia, jak i słodki romans, który rozgrzeje nawet najzimniejsze serca. Genialna gra aktorska która potrafi powalić na kolana! Jak najbardziej zachęcam wszystkich do oglądnięcia tej perełki ;) 

Ocena: 10/10
Gatunek: Romans, Fantasy
Liczba odcinków: 36
Rok emisji: 2018

Trailer:



Muzyka:


"Is this love?"


"Love"


"The Longing Dance"


"For the first time"


W rolach głównych:


Podobny obraz

Seo Kang Joon jako Nam Shin /Nam Shin III

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too soo bong

Kong Seung Yeon jako Kang So-Bong

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too young hoon

Lee Joon Hyuk  jako Ji Young-Hoon

Znalezione obrazy dla zapytania are you human too oh ro ra

Kim Sung Ryung jako Oh Ro-Ra





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz