wtorek, 31 maja 2016

Page Turner



Streszczenie:


Yoo Seul to licealistka, która ma wielki talent do gry na pianinie. Jej odwiecznym rywalem jest Jin Mok, więc chłopak chcąc w końcu wygrać prosi Boga by ukarał Yoo Seul za jej charakter. Po tym życzeniu chłopaka dziewczyna bierze udział w wypadku samochodowym w wyniku którego traci wzrok. W szpitalu poznaje Cha Shika sportowca, który również musi przerwać swoją karierę ze względu na wypadek, który zdążył się na zawodach. Cała ta trójka mimo przeciwności losu walczy o swoje marzenia, zdobywa nowych przyjaciół oraz zmienia swoje nastawienie do życia. 

Czy Yoo Seul odzyska wzrok? Czy kariera dziewczyny legnie w gruzach? Czym zajmie się teraz Cha Shik skoro nie może uprawiać sportu? Jakie relacje będą ich łączyć? 

Kadry z dramy:













Moja opinia:


Drama mnie już od początku wciągnęła. Fabuła według mnie świetna, a obsada idealna. Główna bohaterka świetnie zagrała niewidomą dziewczynę, a Cha Shik to już całkiem mnie rozwalał, mimo iż był słodki.... ^^  Ale wróćmy na razie do głównej bohaterki, którą grała Kim So Hyun. Według mnie aktorka pokazała nam bardzo podobny charakter postaci porównując Yoo Seul z "Page Turner" i Eun Byul z "Who are you?- School 2015". Obie postacie są bardzo pewne siebie i dość aroganckie, więc pewnie było jej łatwiej wykreować postać Yoo Seul, skoro wcześniej grała postać bardzo podobną do niej. W dramie możemy również zauważyć, że Yoo Seul na początku jest bardzo arogancka, jak to wcześniej powiedziałam, ale już z końcem dramy możemy zobaczyć jej przemianę o 180 stopni w niewinną i milszą dziewczynę. 


W produkcji było można również zauważyć napiętą sytuacje pomiędzy Yoo Seul i Ji Mokim z powodu ich wiecznego rywalizowania. Jednak po wypadku dziewczyny zmieniłam swoje nastawienie do Ji Moka, bo potem stał się bardziej opiekuńczy względem dziewczyny. Z każdym odcinkiem zyskiwał moją sympatię. 


Chodź mimo wszystko wolałam Cha Shika :D Jest Cha Shik jest zabawa hahahahaha. Jego charakter, jak i sam wygląd sprawiał, że jego postać była bardzo pozytywnie i radośnie odbierana. Bardzo opiekował się Yoo Seul i sprawiał, że można było wyczuć w tym mały podtekst romantyczny, niestety nie był jakoś bardzo rozbudowany. Aktora już widziałam w dramie "Angry Mom" i już tam bardzo go polubiłam, Więc bardzo wyczekiwałam tej dramy ^^ I muszę powiedzieć, że się naprawdę nie zawiodłam. ;) 


Jeśli chodzi o muzykę to była miła dla ucha, ale jakoś nie zapadała w pamięci.... Ogólnie drama warta uwagi, ponieważ cała fabuła i gra aktorska jest bardzo dobra. 
Bardzo polecam szczególnie, że drama ma 3 odcinki ;) 


Ocena: 9/10
Gatunek: Dramat, Szkolne, Muzyka
Liczba odcinków: 3
Rok emisji: 2016~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Muzyka z dramy:


"You're My Star"


Zdjęcia z planu:







Trailer:




W rolach głównych:



Kim So Hyun jako Yoon Yoo Seul


Ji Soo jako Jang Cha Shik


Shin Jae Ha jako Suh Jin Mok



1 komentarz:

  1. Uwielbiam Kim So Hyun, świetna aktorka. Na pewno obejrzę w wolnym czasie :D

    OdpowiedzUsuń