niedziela, 22 maja 2016

Modern Farmer



Streszczenie: 


Excellent Souls to jeden z najlepszych zespołów ostatnich lat, jednak przed ich pierwszym podpisaniem kontrktu wszystko się wali i rozeszli się w różnych kierunkach. Po kilku latach Min Ki jeden z członków zespołu ma wielkie problemy finansowe, więc zbiera dawną ekipę wmawiając im, żeby zarobili na wydanie swojego albumu poprzez sprzedaż kapusty, którą mieliby razem uprawiać na odziedziczonym przez niego polu na wsi. Na owej wsi Min Ki spotyka Yoon Hee swoją pierwszą miłość i dowiaduje się, że Yoon Hee wychowuje samotnie syna, co burzy jego wyobrażenie swojej idealnej pierwszej miłości. Charakter Yoon Hee bardzo przyciągnął Kang Hyuka do niej, przyjaciela Min Kiego. Niezbyt to się podoba chłopakowi, ale przecież nie może nic zrobić, skoro ma już sławną dziewczynę o imieniu Yoo Na. 

Czy Min Ki odniesie zwycięstwo na farmię i sprosta obowiązkom jakie ponosi farmer? Czy uczucie do Yoon Hee powróci? Którą dziewczynę Min Ki wybierze? Jakie zamiary ma Kang Hyuk? Kto jest ojcem syna Yoon Hee? 


Kadry z dramy:





Highlights: “Modern Farmer” Episode 13

contest_modernfarmer










Moja opinia:


Szczerze powiem, że na początku jak oglądnęłam ze 2 odcinki pomyślałam " Ta drama jest tak idiotyczna, że aż śmieszna" Ale muszę przyznać, że z następnymi odcinkami fabuła coraz bardziej mnie zaciekawiała. Zostało pokazane dużo wątków romantycznych, więc stawała się to świetną komedia, a do tego wszystko działo się na wsi, więc tym bardziej. Główni bohaterowie byli świetni, bardzo lubiłam Min Kiego i Hyuka, jednak Yoon Hee całkiem mnie zdziwiła, bo aktorka, która ją grała perfekcyjnie wykonała swoją pracę, gdyż nawet jak jej słuchałam, to jej wiejski akcent sprawiał, że się śmiałam cały czas. Kiedy wątek romantyczny między nią, a Hyukiem nabierał tępa byłam bardzo szczęśliwa, bo bardzo lubiłam oglądać tą dwójkę razem. Hyuk był postacią bardzo uroczą, opiekuńczą i troskliwą wobec Yoon Hee, 


Natomiast charakterek Min Kiego trochę mi do niej nie pasował. Był dziecinny, samolubny i bardzo zapatrzony na pieniądze, przynajmniej na początku.


Kiedy występowała cała ta czwórka farmerów tj. Min Ki, Hyuk, Han Chul i Ki Joon to dopiero była zabawa, z nimi nie można było się nudzić, zawsze jak się pojawiali coś się działo. 


Jeśli chodzi o ludzi z wioski to oni najbardziej mnie rozśmieszali, szczególnie, gdy biegali z widłami za chłopakami :D Moją uwagę również przykuła muzyka. Głos Lee Hong Kiego jak zawsze cudowny ^^  Polecam wszystkim dramę, jeśli szukacie niezłą komedie na wieczór ;) 

Ocena: 8/10
Gatunek: Komedia, Muzyka
Rok emisji: 2014
Liczba odcinków: 20 

Muzyka z dramy:



"Do Or Die"


"Same Place"


"When Love Comes"


"Should I Knock"


Śmieszne gify:





Zdjęcia z planu:













Trailer:



W rolach głównych:



Lee Hong Ki jako Lee Min Ki


Lee Ha Nui jako Kang Yoon Hee


Park Min Woo jako Kang Hyuk


Lee Shi Un jako Yoo Han Chul


Kwak Dong Yun jako Han Ki Joon







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz