poniedziałek, 9 maja 2016

Jackal is coming



Streszczenie:



Choi Hyun to wielka gwiazda, która stała się celem mordercy na wynajem powszechnie znanego jako Jackal. Jackal to kobieta o imieniu Min Jung, która uwielbiam Choi Hyuna, a już w szczególności jego piosenki. Jednak jej zamiłowanie nie może zmienić celu jej misji, którym jest zabicie go. 
Na dodatek Choi Hyun dowiaduje się, że Jackala wynajęła jego była dziewczyna..... 

Jak potoczą się losy głównych bohaterów? Czy Min Jung zabije Choi Hyuna ze względu na zlecenie? Czy coś między nimi zaiskrzy? Jakie przygody przygotuje dla nich los? Dlaczego była dziewczyna Choi Hyuna wynajęła Min Jung? 





Kadry z filmu:











Moja opinia: 


Oglądnęłam film tylko ze względu na Jae Joonga i muszę powiedzieć, że jak dla mnie jest to dość słaby film. Cała produkcja tylko obejmuje hotel, w którym zatrzymał się Choi Hyun. Akcja jak dla mnie była tylko pod koniec filmu oraz kiedy pojawiła się jego fanka. Film jednak był cały czas śmieszny, ale co z tego skoro się  dłużył... Jeśli chodzi o grę aktorską to główni bohaterowie bardzo dobrze zagrali, świetnie pokazali konflikt uczuć, oraz charaktery postaci. Urzekł mnie jednak koniec filmu, gdyż świetnie go zakończyli. ^^ 
Jeśli są tu jacyś fani głównych bohaterów to zapraszam do oglądnięcia filmu, ale jeśli nawet moje streszczenie was nie zachęca nie oglądajcie go, bo będziecie się nudzić.... 
Podsumowując:

Ocena: 6/20
Gatunek: Romans, Komedia
Rok Emisji: 2012


Muzyka z filmu:


"Stay"


"Healing for Myself"



Na planie filmowym:






Trailer:




W rolach głównych:



 

Kim Jae Joong jako Choi Hyun

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Song Ji Hyo jako Min Jung

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz