sobota, 18 marca 2017

The Universe's Star


Znaleziony obraz

Streszczenie:


Byul jest wielką fanka piosenkarza o imieniu Woo Joo, jednak pewnego dnia dziewczyna umiera i staje się ponurym żniwiarzem. Dowiaduje się ona, że Woo Joo zginie w przeciągu roku, więc Byul postanawia mu pomóc i go chronić. Staje się na powrót człowiekiem, lecz jej czas jest ograniczony....

Jak to możliwe, że Byul mogła wrócić do życia? Czy Woo Joo uda się uniknąć śmierci? Czy coś zaiskrzy miedzy głównymi bohaterami? 

Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이

Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이

Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이

Znalezione obrazy dla zapytania star of the universe drama

Znalezione obrazy dla zapytania The Universe's Star scenes

Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이

Znalezione obrazy dla zapytania The Universe's Star Woo Joo

Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이


Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이


Moja opinia:


Drama mi się od razu spodobała. Fabuła jest bardzo oryginalna i niespotykana. No bo w końcu ponury żniwiarz zostaje ponownie człowiekiem by chronić osobę która kocha ;)

Znalezione obrazy dla zapytania The Universe's Star drama gif

Gra aktorska była również na dobrym poziomie, mimo iż aktorka jest młoda i w niewielu produkcjach brała udział. Nawet nie wiecie jak się zdziwiłam, gdy oglądałam chyba trzeci odcinek i dopiero wtedy zrozumiałam- O matko to Su Ho! :D xD Nie no szacun grał on perfekcyjnie, nawet w jednej scenie sprawił, że płakałam razem z nim ;)

Znalezione obrazy dla zapytania The Universe's Star drama gif

Przewodnia piosenka wprowadzała w dość smutny nastrój, lecz mimo to spodobała mi się. Co do zakończenia to po prostu się poryczałam- było takie piękne i poruszające ;')
Ogólnie to drama jest krótka bo ma tylko 6 odcinków, wiec bardzo polecam. oglądniecie w jeden dzień~! ;)

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Dramat, Fantasy
Liczba odcinków: 6
Rok emisji: 2017

Muzyka z dramy:



"Daytime Star"


Zdjęcia  z planu:


Znalezione obrazy dla zapytania 우주의 별이

Podobny obraz

Podobny obraz

Trailer:






W rolach głównych:


Znalezione obrazy dla zapytania Su Ho universal star cast

Kim Joon Myun / Suho jako Woo Joo

Znalezione obrazy dla zapytania Ji Woo


Ji Woo jako Byul

1 komentarz:

  1. Wzruszająca drama. Bardzo ciepła i piękna. Ryczałam pod koniec jak bóbr.Parę dni temu natknęłam się na nią i pochłonęłam w całości. Warta obejrzenia. Też nie poznałam że to Suho.

    OdpowiedzUsuń