sobota, 18 marca 2017

The K2 [RECENZJA DRAMY]



Znalezione obrazy dla zapytania The K2


Streszczenie:


Je Ha to były żołnierz obwiniony o morderstwo, który spotyka w Hiszpanii Go Anne uciekającą przed jakimiś złymi ludźmi. Chłopak początkowo pomógł dziewczynie, lecz uznał swoje bezpieczeństwo za ważniejsze, gdyż musiał przeżyć, żeby wypełnić swoją misje, którą przyrzekł sobie spełnić, gdy cały świat zawalił mu się na głowę w Iraku. Je Ha spotyka ponownie Anne w Seulu, gdzie jak się okazuje ma zostać jej ochroniarzem za sprawą jej macochy, która chciała wynagrodzić chłopaka, a oprócz tego pragnęła odkryć kim tak naprawdę jest ten nieustraszony Je Ha, który chciał ją zabić....
Anna jest nieślubną córką kandydata na prezydenta, więc przez większość życia była więziona w swoim domu po tym jak zmarła jej biologiczna matka, jednak Anna obwinia siebie za śmierć mamy przez co ma problemy psychiczne. 

Czym jest misja, którą chce wypełnić Je Ha? Co się tak naprawdę stało w Iraku? Czu Anne i Je He połączy jakieś głębsze uczucie? 

Znalezione obrazy dla zapytania The K2

Kadry z dramy:

Znalezione obrazy dla zapytania The K2
Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama
Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama
Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama
Podobny obraz
Podobny obraz
Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama Je Ha shot car

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama choi Yoo Jin

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama choi Yoo Jin

Moja opinia:


Drama jest po prostu genialna! Ji Chang Wook był oczywiście powodem dla którego oglądnęłam produkcje, ale szczerze powiem, że fabuła bardzo mi się spodobała. Ogólnie jest ona dość podoba do Healera, więc fani tamtej produkcji na pewno polubią i tę~! 
Historia skupia się na chłopaku o imieniu Je Ha, który pragnie zemsty na ludziach którzy zrujnowali jego szczęście. W trakcie szukania winnego spotyka Anne i zostaje jej ochroniarzem, a na dodatek współpracuje ze znienawidzoną przez Anne, Yoo Jin (jej macochą). Cała fabuła jest bardzo ciekawa już od drugiego odcinka wciąga niesamowicie. Umiejętności walki głównego bohatera mnie rozbrajały. On był cudowny~! ( A poza tym scena z trenerem co miał nauczyć go sztuk walki w szkole ochroniarskiej była przezabawna!) 

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 drama gif

Jeśli chodzi o Annę, to jednak muszę przyznać, że nie była ona postacią, którą uwielbiałam. Jej wątek z Je Hą był dość widoczny, ale niestety chemia między głównymi bohaterami sięgała dna... Nawet nie wiem czy można dramę nazwać romansem, bo z drugiej strony tego romansu było minimalnie. 
Co do Je Hy to uwielbiłam go. Aktorowi naprawdę pasują takie rolę, gdzie w dramie jest również akcja. Sceny walki, pościgowe, strategiczne jak i inne były przez niego perfekcyjnie odegrane. 

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 gif

Co do Yoo Jin to jak dla mnie była również genialna. Jej emocje, uczucia wszystko zostało idealnie pokazane przez aktorkę, która ją grała. Właściwie to śmiało mogę powiedzieć, że jak dla mnie postać Yoo Jin, jak i aktorka całkowicie przyćmiły Annę. Czułam, że to Yoo Jin jest główną bohaterką. Po prostu ukradła Annie światło fleszy :D Oprócz tego to z czasem zaczęłam myśleć, że Yoo Jin czuła coś do Je Hy. Tylko mi się tak wydaje? Co o tym myślicie? 

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 gifs

Ostatni odcinek był nadzwyczaj poruszający, lecz ostatnia scena mnie nie urzekła. Zakończyli to jak wszystkie inne dramy. Co do muzyki, to każda piosenka fajnie pasowała do klimatu i nastroju danych scen. Moją ulubioną stała się piosenka "Today", refren mi szczególnie zapadł w pamięci. Szczerze mogę polecić tą produkcje. Naprawdę wciąga i sprawia, że chce się więcej, a na dodatek Ji Chang Wook w roli głównej <3  

Ocena: 9/10
Gatunek: Dramat, Zemsta, Akcja, Romans
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2016

Muzyka:



"Today"


" As if time has stopped"


"Sometimes"



Zdjęcia z planu:


Znalezione obrazy dla zapytania The K2 cast

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 cast

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 cast

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 cast

Znalezione obrazy dla zapytania The K2 cast

Trailer:





W rolach głównych: 



Podobny obraz

Ji Chang Wook jako Kim Je Ha

Podobny obraz

Im Yoon Ah jako Go Ahn Na (Anna)

Podobny obraz

Song Yoon Ah jako Choi Yoo Jin

4 komentarze:

  1. gdzie mogę oglądnąć te dramę ? dziękuję za recenzję, urzekła i nie mogę sie doczekać kiedy zacznę ją oglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja zachęciła cię do oglądnięcia dramy. produkcja jest dostępna na drama online (cała przetłumaczona) lub na drama queen (11 odcinków przetłumaczonych)

      Usuń
    2. Aaa,dziękuje :*

      Usuń
  2. Song Yoon Ah zagrała rewelacyjnie. Jej postać przyćmiła wszystkich.Anna drażniła mnie niemiłosiernie. Ja również sięgnęłam po tą dramkę ze względu na Ji Chang Wook'a. Nie zawiodłam się, choć w ogólnym obrazie czegoś mi brakowało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń