sobota, 19 grudnia 2015

The Flatterer



Streszczenie:


Jest to ekranizacja komiksu internetowego. Park Gun jest uczniem, który w ciszy i spokoju chce skończyć liceum, ale niestety nie jest to możliwe, ponieważ trafia do szkoły z trudną młodzieżą, gdzie walki, wyłudzanie itp. trwają przez cały czas. Dlatego w tej szkole dominuje ten, kto jest najsilniejszy. 
Park Gun spotyka na swojej drodze Bong Hee, kapitana szkolnej drużyny w judo, która pomaga mu w problemach. 

Co rozwinie się ze znajomości Park Guna z Bong Hee? Czy chłopak będzie bezpieczny w szkole? 



Kadry z dramy:









Moja opinia:


Szczerze mówiąc po 2 odcinkach miałam wyłączyć tę dramę... Według mnie jest nudna i o niczym.....
Gra aktorska jest taka sobie, przez całą dramę wszyscy bohaterowie tłuką się 24/24. Drama stawała się w połowie już irytująca. Nie wiedziałam czy podczas oglądania mam się śmiać, czy płakać. Jak dla mnie cała ta produkcja była zwariowana...Ale jeśli chodzi o postacie to polubiłam Bong Hee i Park Guna- miałam nadzieje, że będą razem od początku dramy :) Oprócz tego spodobał mi się ending dramy. 


Ocena:2/10
Gatunek: Szkolna, Komedia 
Liczba odcinków: 12/ 20 min




Muzyka z dramy:


"Feel"


"Solo"


Zdjęcia z planu:


[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]





Trailer:





W rolach głównych:




Yoon Bo Ra jako Bong Hee


Kwak Dong Yeon jako Park Gun


Lee Jae Jin jako Dae Chi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A co wy myślicie o tej produkcji? Zgadzacie się ze mną? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz