środa, 9 grudnia 2015

Sassy Go Go


Streszczenie: 

Yun Doo jest dziewczyną, która w swojej szkole robi wiele kłopotów, zawsze jest asertywna względem nauczycieli i nigdy nie pozwala siebie traktować jak śmiecia. W jej szkole bardzo liczą się oceny. Jest ona jedną z najgorszych uczennic, oczywiście jej przyjaciele mają takie same stopnie, lecz Yun Do wraz z nimi może odpocząć od tej zwariowanej szkoły w Real King, czyli klubie tanecznym, działającym w szkole, pod przewodnictwem naszej bohaterki. Obok ich sali znajduje się znienawidzony przez nich klub White Tiger- najlepszych uczniów w szkole. Przewodzi nim Kim Yul, który coraz częściej wpada na naszą bohaterkę i powoli zakochuje się w niej.
Obydwa te kluby są zmuszone współpracować ze sobą w zawodach cheerleaders.... 

Dlaczego te dwa znienawidzone kluby musza razem współpracować? Czy Yun Doo zawsze będzie nieugiętą uczennicą? Czy White Tiger i Real King będą mogli się dogadać, a może nawet zaprzyjaźnić? 
Co będzie z uczuciami Kim Yula...?



Kadry z dramy:














Moja opinia: 


Uważam, że drama jest naprawdę przyjemna, lekka i miła do oglądania. Główna aktorka jest świetnie dobrana, ale na początku nie mogłam ogarnąć głównych postaci :D Yun Doo była bardzo energiczną postacią, ale była naprawdę fajna po tym jak się zakochała, to drażnienie się z nią Kim Yula było przesłodkie :D Kochałam te sceny romantyczne z nimi, były prześmieszne, ale urocze :) 


W dalszych odcinkach polubiłam kolegę Kim Yula, chciałam żeby to on był z Yun Doo, no ale trudno, skoro scenarzyści wymyślili inaczej. Tak czy tak jestem zadowolona z zakończenie. Bo lubiłam obydwie postacie chłopków. Jednak drama była w niektórych momentach monotonna i nie wciągała, więc było tu z tą akcją różnie. Co do scenografii, to szkoła wyglądała naprawdę super, bardzo lubiłam ich mundurki ^^ Do fabuły dodajemy świetną muzykę i czego chcieć więcej?.  Bardzo fajna jest piosenka "Shooting Star". oraz "Turtles Fly "
Polecam każdemu tę dramę, ale według mnie są lepsze produkcję... Powiem tak drama dla osób, które mają nudny wieczór, a chcą oglądnąć coś lekkiego z miłym romansem szkolnym ^^


Ocena: 7/10
Gatunek: Romans, Szkolne, Komedia
Ilość odcinków 12/ 1 godz. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Muzyka z dramy:



"Shooting Star"

"Turtles Fly "


"Fly Like an Eagle"


"Flower"


"I Hear You"



Zdjęcia z planu:










Trailer:




W rolach głównych:



Jung Eun Ji jako Kang Yun Doo


Lee Won Geun jako Kim Yul


Cha Hak Yun (차학연) / N (VIXX) jako Ha Dong Jae


Chae Soo Bin jako Kwon Soo Ah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz