sobota, 16 maja 2015

I Hear Your Voice [RECENZJA]


Streszczenie:

Drama opowiada o chłopaku, który ma na imię So Ha. Kiedy był mały na jego oczach pewien człowiek zamordował jego ojca. Światkami tego były 2 dziewczyny. Mężczyzna zagroził im, że jeśli pójdą na policję i powiedzą co widziały to on zabije nie tylko je, ale i ich rodziny. Hye Sung i Do Yun były wrogami, z powodu sytuacji z przeszłości. Do Yun powiedziała ojcu, że to Hye Sung trafiła petardą w jej oko. I tak narastały nieporozumienia. Obydwie były za drzwiami, gdzie prowadziła się rozprawa, lecz tylko Hye Sung zdecydowała się wejść do środka. Morderca podczas rozprawy wpadł w pułapkę dziewczyny i chciał ją zabić. Więc sąd przyjął, że zeznania dziewczyny są prawdziwe. Morderca trafił na 11 lat do więzienia. Soo Ha jako 6-latek obiecał dziewczynie, że ją obroni...
Po 11 latach morderca wyszedł na wolność. Soo Ha odnalazł Hye Sung. Okazało się, że jest prawnikiem. Zapomniałam wspomnieć, że Soo Ha od tego wypadku mógł czytać komuś w myślach. Chłopak pomógł prawniczce ze sprawą jego koleżanki. Po tym kobieta dowiedział się kim jest chłopak, jak i również o jego tajemnej mocy. Od tamtej pory pomagał jej w sprawach.

Jak wyjdzie ich współpraca? Czy Hye Sung dowie się kim tak na prawdę jest So Ha? Kiedy odkryje jego sekret? Jakim niebezpieczeństwom będą musieli stawić czoła? 
Co zrobią, gdy pojawi się morderca ojca So Hy? Czy zakochają się w sobie?


Kadry z dramy:







Moja opinia:


Drama wciągnęła mnie już od pierwszych 3 minut.  Nie miałam jej oglądać, ale skusiłam się ze względu na głównego bohatera. Uwielbiam go <3
W tej dramie również mnie nie zawiódł. Świetnie wczuł się w postać, czasem przy smutnych momentach aż płakałam, co mi się nie zdarza często. Nie wiem dlaczego, ale nie pałałam jakąś sympatią do Hye Sung. Może dlatego, że nie była zdecydowana w różnych sprawach, tylko myślała 3 odcinki nad czymś. Chodź pod koniec dramy ją polubiłam. Ending bardzo mi się podobał. A co do tego prawnika, jak dla mnie był interesujący, ale średnio lubię tę postać. 

Ocena: 9/10  - Polecam, jednak drama godna uwagi ;)
Gatunek: Romans, Komedia, Prawo 

Muzyka z dramy: 



Trailer: 



W rolach głównych:


Lee Jong Suk jako Park Soo Ha


Lee Bo Young jako Jang Hye Sung 


Co  myślicie o tej dramie?





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz