sobota, 9 maja 2015

Blood [RECENZJA]



Streszczenie:

Drama opowiada historię lekarza, który jest wampirem od urodzenia. Po stracie matki i ojca w okresie dzieciństwa, wraz z Hyun Woo genialnym chemikiem opracowują tabletkę hamującą pragnienie krwi. 
Podczas swojego pierwszego dnia w szpitalu w Seulu spotyka doktor Yoo Ri Te. Tego samego dnia rywalizowali podczas operacji.W szpitalu poznaje również doktora Lee Jae Wook. Ji Sang jest ścigany przez innych zainfekowanych wirusem VBT-01 czyli inaczej wirusem wampira.
Również Ji Sang dowiaduje się, że jego rodziców ZABIŁ szef, innych zainfekowanych, którzy go atakują.

Kim jest ich szef? Czy Ji Sang znajdzie miłość? Czy doktor Joo dowie się o sekrecie chłopaka? 
Czy już zawsze będzie wampirem? Ile osób dowie się o tajemnicy wampirów? 

Kadry z dramy:







Moja opinia:

Drama cudowna. Ląduje w pierwszej dziesiątce ;). Bardzo polubiłam Ji Sanga jest bardzo przystojny i jego charakter plus ten uśmiech <3
Muzyka mi się bardzo podobała, tak jak i efekty specjalne. Walki to to co uwielbiam. Sam pomysł przedstawienia tej historii w ten sposób jest godny podziwu. 
Najbardziej mi się chyba podobały sceny Ji Sanga z Ri Tą. Razem są super. Zanim wczoraj skończyłam dramę zostało mi jej 3 odcinki w których była moja ulubiona scena czyli Ji Sang i Ri Ta przytuleni do siebie w jego pokoju ^^.  Na koniec dramki płakałam szkoda mi było Hyun Woo. Dramę oczywiście polecam wszystkim ale najbardziej miłośników romansu, akcji, tajemnicy ^^ 

Gatunek: Romans, Tajemnica, Akcja, Dramat 
Ocena: 7/10

Trailer:



Muzyka z dramy:


"Only One"


"Be Alright"




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


W rolach głównych:



Ahn Jae Hyeon jako Park Ji Sang 


Ku Hye Sun jako Yoo Ri Ta


Ji Jin Hee jako Lee Jae Wook




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz