niedziela, 1 października 2017

Save Me [RECENZJA DRAMY]


Znaleziony obraz

Streszczenie:


Sang Mi to licealistka, która w szkole średniej była świadkiem samobójstwa swojego brata bliźniaka. Tęsknotę za zmarłym wykorzystał lider sekty, który zaprosił rodzinę Sang Mi na ich spotkania. Wszystko się wtedy zmieniło... Sang Mi została uwięziona w sekcie, która bez problemu może zabić kogokolwiek. Rodzice nie mogą jej pomóc, gdyż jej ojciec został zaślepiony przez lidera sekty, a jej mata postradała zmysły... Pewnego dnia jednak spotyka czterech chłopaków z jej byłego liceum, których prosi o pomoc....

 Czy uda się im dokonać tego czego nawet policja nie potrafi? Czy Sang Hwan i jego przyjaciele ukartują Sang Mi? Ile osób będzie musiało stracić życie nim dojdzie do innych kim są tak naprawdę liderzy tej sekty? 

Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama
Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama
Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama cult
Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama cult
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama cult


Moja opinia:


Do dramy zachęcił mnie grający tutaj Taec Yeon. Włączyłam ją nie wiedząc nawet o czym jest, więc początkowo nie interesowała mnie zbytnio, jednak po dwóch odcinkach fabuła mnie wciągnęła. Historia dziewczyny, która zostaje więziona w sekcie i zmuszona do małżeństwa z jej liderem oraz czwórka chłopaków, którzy chcą jej pomóc sprawiła, że z odcinka na odcinek fabuła nabierała tępa. 
Mnóstwo scen akcji, zabójstwa, zdrady, plany zniszczenia wroga.... to wszystko zawierała ta drama. 

Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama gif

Postać Sang Mi przechodzi metamorfozę. Początkowo jest ona szczęśliwą licealistką z Seulu, która po śmierci brata i uwięzieniu w sekcie nie wierzy już w nic. Chce się zabić, lecz jednak nie chce zostawić swojej matki samej w tym okrutnym miejscu. Główną rolę tutaj zagrała Seo Ye Ji, którą już oglądałam w Moorim School. Nie lubiłam jej tam zbytnio i nie byłam przekonana do jej talentu aktorskiego, jednak po tej produkcji zmieniłam zdanie. Zagrała ona genialnie! Pokazała wszystkie emocje w taki sposób, że czasami widz aż chciał płakać razem z nią. Utożsamiła się ze swoją postacią niesamowicie!

Znalezione obrazy dla zapytania Save Me drama gif

Pomimo świetnej fabuły to czasami jednak odcinki stawały się nudne. Ta sama monotonność i żadnych zmian ani postępów z uwolnieniem Sang Mi... Jednak mimo to początek dramy jak i sama końcówka sprawiły, że nie odczuwało się tego po skończeniu aż tak bardzo. Jeśli chodzi o tą czwórkę chłopaków to według mnie bardzo dobrze zostali dobrani do nich aktorzy. Mniej więcej kojarzę wszystkich z innych produkcji, więc wiem, że te charaktery im naprawdę pasowały. 



Ostatnią zaletą tej dramy jest oczywiście świetna ścieżka muzyczna. Piosenki wprowadzały widza w tajemniczy, wręcz straszny klimat tej dramy. Najbardziej mi się chyba podobała piosenka na ending. Podsumowując myślę, że drama jest naprawdę godna uwagi, bo nie dość że ma bardzo oryginalną fabułę to gra aktorska jest świetna! Polecam ;) 

Ocena: 8/10 
Gatunek: Dramat, Thriller
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2017


Trailer:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz