poniedziałek, 6 lipca 2015

Misaki Number One


Streszczenie: 


Drama jest o dziewczynie o imieniu Misaki. Z powodu problemów z pieniędzmi zmuszona była zostać hostessą. Po kilku latach pracy w klubie zostaje tam numerem jeden. Jest uważana za królową nocnego życia w tej dzielnicy. Lecz pewnego dnia dyrektor sławnej szkoły prosi by została ona wychowawczynią w jego szkole...Misaki przypominając sobie swoje wcześniejsze marzenia o zostaniu nauczycielką zgadza się. Dyrektor dał jednak warunek, że nikt nie może się dowiedzieć, że pracowała wcześniej w klubie. Już pierwszego dnia wynikają w szkole nieporozumienia, gdyż reszcie nauczycieli nie odpowiadał jej strój. Pod swoją opiekę dostała najgorszą klasę w szkole, którą wszyscy nauczyciele jak i uczniowie nienawidzili. Gdy weszła do klasy, nikogo tam nie było. Od dyrektora dowiedziała się, że cała klasa wagaruję każdego dnia.

Co dalej będzie z Misaki? Jak przekona uczniów do powrotu do szkoły? 
Czy uczniowie będą mogli zaufać Misaki? Jak nauczycielka przekona ich do siebie? 
Czy zmieni zdanie innych uczniów i nauczycieli o jej klasie? 

Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do oglądania :)


Kadry z dramy: 













Moja opinia: 


Uważam, że drama jest okay. Według mnie japońskie dramy zawsze są miłe dla oka i lekkie do oglądania. Fajnie mi się ją oglądało, ale raczej już jej nie oglądnę, nie zostawiła jak dla mnie nic po sobie...Muzyka za to mi się bardzo podobała, jest cudowna, aktorzy też. Bardzo polubiłam, Kazumę, Ryosuke i Yui. Pod koniec każdego się zawsze uśmiechałam, pewnie dlatego, że ta drama przynosi radość ;)

Polecam, gdy się komuś nudzi, a lubi lekkie dramki z komedią japońską.
Gatunek: Szkolne
Ocena: 5/10 



Oppening: 


Muzyka z dramy <3 :




Kadry z dramy: 



Karina jako Tennoji Misaki 


Fujigaya Taisuke jako Kujo Kazuma 


Omasa Aya jako Sakurai Yui 



Ichikawa Tomochiro jako Nagase Kyotaro 


Ohno Takuro jako Hoshida Yuto 


Komentujcie ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz