niedziela, 14 czerwca 2015

School 2013 [RECENZJA]


Streszczenie: 


Drama mówi o dwóch nauczycielach, którzy chcą pomóc i wskazać dobrą drogę swoim uczniom. Chłopak o imieniu Nam Soon, który jest uważany za beznadziejnego lenia. W szkole istnieje gang, który straszy swoją władzą całą szkołę. Lecz co ma jedno do drugiego? Otóż zaczęły się różne problemy w klasie które rozwiązuje para nauczycieli. Do ich klasy przychodzi nowy uczeń o imieniu Heung Soo. Uważany jest on za numer jeden w byciu Jiang. Nam Soon zaczął zachowywać się dziwnie i usługuje chłopakowi, który jest starszy od klasy o rok.

Kim jest tak naprawdę Heung Soo i Nam Soon? Jaki ma związek z  numer jeden w byciu Jiang z Nam Soonem? 
Dlaczego chłopak mu usługuje? 
Czy coś się za tym kryję? 

Jeśli chcecie wiedzieć zapraszam do oglądania :)


Kadry z dramy: 









Moja opinia: 


Właściwie, zaczęłam oglądać kolejną dramę z części szkoła i natknęłam się na poprzednią. Oczywiście musiałam ją oglądnąć bo gra w niej dwóch moich ulubionych aktorów.
Drama trochę smutna, momentami zabawna z odrobiną akcji. Po prostu uwielbiałam tę sceny gdzie walczyli haha :D 
Nauczycieli mieli spoko, ale przekonałam się co do nich dopiero pod koniec dramy. 
Muzyka była super. Aktory wspaniali i co ja mogę więcej powiedzieć SERDECZNIE POLECAM! 

Gatunek:  Szkolne
Ocena 8/10


Trailer:



W rolach głównych:



Jang Na Ra jako Jung In Jae


Daniel Choi jako Kang Se Chan


Lee Jong Suk jako Go Nam Soon


Kim Woo Bin jako Park Heung Soo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz