niedziela, 14 czerwca 2015

You Came from the Stars [RECENZJA]

Znalezione obrazy dla zapytania you came from the stars \

Streszczenie:

W czasach dynastii Joseon pojawia się kosmita. Ratuję on 12-letnią dziewczynkę przed upadkiem z klifu. Spędzają razem trochę czasu i dziewczyna zakochuje się w nim. Niestety ginie przeszyta strzałą. Od tamtej pory kosmita żyje na Ziemi około 400 lat. Zmienia tożsamość co jedno stulecie. Posiadał on moce nadprzyrodzone typu: teleportacja, lewitacja i miał bardziej wyczulone zmysły niż u normalnej osoby. Po 400 latach mógł wrócić na swoją planetę, data ta wypadała za trzy miesiące. Kosmita żyjąc teraz jako Min Joon, profesor na uniwersytecie do którego zaczęła uczęszczać sława Hallyu - Song Yi, załatwiał ostatnie sprawy na Ziemi. Song Yi wprowadziła się do mieszkania obok apartamentu Min Joona. W windzie pomyliła go sobie z psychicznym fanem w wyniku czego chciała mu dać autograf i swoje zdjęcia. Kosmita zignorował ją na początku. Mieszkając koło niej spowodowało wiele przedziwnych sytuacji typu fotoreporterzy- ona nocuje u niego, pijana Song Yi itp. 
Za naszą gwiazdą lata już od podstawówki  Hui Kyung starając się o jej względy. 
Sława Song Yi zaczęła podupadać z powodu podejrzenia jej o morderstwo jednej z aktorek
Min Joon zaczął miewać różne wizje w których Song Yi była w niebezpieczeństwie. Postanowił zapobiec spełnieniu się tych wizji.
Czy pojawi sie jakieś uczucie miedzy Min Joonem a Song Yi?  Kogo wybierze Song Yi, Hui Kyuna czy Min Joona? Czt gwiazda Hally pozna sekret chłopaka? 

Jeśli chcecie wiedzieć zapraszam do oglądania :) 



Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania you came from the stars min joon
Podobny obraz

Podobny obraz
Podobny obraz

Moja opinia:


Już dawno zastanawiałam się czy obejrzeć tą dramę, ale tytuł mnie zniechęcał, ale teraz oglądnęłam dramę pierwszą z prawej i wypadło na nią.  I jestem mile zaskoczona. Fabuła dramy jest bardzo ciekawe chodź momentami nudna, ale co tam :D. Co do głównych bohaterów jak dla mnie to aktorzy byli świetni. To pierwsza drama w której mogłam oglądnąć grę aktorską Jun Ji Hyun. Myślę, że w przyszłości oglądne więcej jej produkcji. Co do aktora głównego bohatera to powiem szczerze, że nie zbyt go lubie, jak dla mnie jest ok, ale nic więcej. Talent aktorski ma, ale chyba zapamiętałam go bardziej z dramy Dream High. Myślę, że nikt nie mógłby inny zagrać roli głównej bohaterki i kosmity. Bardzo również  polubiłam brata Song Yi.  Drama podobała mi się bo były też wprowadzone wątki o usiłowaniu zabójstwa Song Yi. To było bardzo ciekawe. Ogólnie drama w niektórych częściach smutna i radosna. 

Myślę, że warto ją polecić! :)
Gatunek: Romans, SciFi, Fantasy
Ocena: 8/10 


Muzyka z dramy oraz trailer: 



W rolach głównych: 

Podobny obraz

Kim Soo Hyun jako Do Min Joon 


Jun Ji Hyun jako Chun Song Yi 


Park Hae Jin jako Lee Hui Kyung


Yoo In Na jako Yoo Se Mi 


Ahn Jae Hyun jako Chun Yoon Jae

  

A co wy myślicie o tej dramie? 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz