wtorek, 27 marca 2018

Death Note


Znalezione obrazy dla zapytania Death Note drama

Streszczenie:


Yagami Light jest bezsilnym studentem, który nie raz jest szantażowany przez rówieśników. Pewnego dnia dostaje on zeszyt, który nosi nazwę Death Note. Jeśli ktoś wpisze nazwisko osoby, którą chce uśmiercić to ta osoba umrze o wpisanej godzinie na atak serca. Light wiedząc jaką posiada przy sobie potęgę postanawia oczyścić świat z przestępców zabijając wszystkich po kolei. Tak właśnie Light stał się najbardziej poszukiwanym przestępcą w Japonii Kirą. By go złapać przyjeżdża detektyw aż z samego Londynu. Nazywa się on L. Przesiąknięty złem geniusz Light kontra geniusz pośród detektywów, który jeszcze nigdy nie przegrał. Ten kto pozna tożsamość drugiej osoby przeżyje...


Kadry z dramy:




Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 drama

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 misa


Znalezione obrazy dla zapytania Death Note 2015 action



Podobny obraz


Moja opinia:


Od tej dramy trzymałam się zazwyczaj z daleka, sama nie wiem czemu, jednak po przeglądaniu mv na yt zobaczyłam tam L'a, który zaimponował i swoim wyglądem. ( Cała ja xD)
Drama skupia się na wątku detektywistycznym i psychologicznym, gdyż główni bohaterowie próbują przechytrzyć siebie nawzajem by wygrać, dlatego też każdy następny ich plan jest coraz bardziej wciągający. Już po pierwszym odcinku wiedziałam, że ta drama to będzie to czego szukałam i że będzie posiadać to co najbardziej lubię w produkcjach azjatyckich. Nieprzewidywalność, świetne taktyki by wygrać oraz ukazanie wartości ludzkich w dość dramatyczny sposób. Light i L jako przyjaciele tak naprawdę byli przekreśleni już od samego początku. Przyjaźń między nimi mimo wszystko wzruszała mnie w końcowych odcinkach, gdzie stało się naprawdę emocjonująco. 

Znalezione obrazy dla zapytania ryuk drama gif

Jeśli chodzi o inne aspekty to myślę, że efekty specjalne, i mam tu na myśli shinigami były naprawdę świetnie zrobione. Były one naprawdę upiorne, szczególnie ten Lighta. Chodź patrząc na jego charakter i miłość do jabłek jak i dziecinne zachowanie gdy ich nie dostaje to można go też określić jako uroczego :D Co do L to zakochałam się w jego wizerunku. On był po prostu boski, a Yamazaki Kento jako L wygrał chyba wszystkie serca dziewczyn, które to oglądały xD

Podobny obraz

Według mnie jest to jedna z lepszych dram w tej tematyce. Psychologiczne taktyki, jak i wątek kryminalny sięgały zenitu co sprawiało, że widz kończył oglądać dopiero rano. Każdy zadawał pewnie sobie to pytanie kto pierwszy pozna tożsamość tego drugiego, kto zginie jako pierwszy itp. Nic dziwnego, bo podczas oglądania widz został pochłonięty przez tą fantastyczną fabułę. Z tego co czytałam gdzieś to podobno w porównaniu z mangą charaktery L'a i Lighta zostały zamienione, gdyż L jest tutaj arogancki, przebiegły i przebojowy, natomiast Light utrzymuje image cichego i spokojnego chłopaka.
Ważną rzeczą, którą trzeba również poruszyć jest gra aktorska. Tutaj główni bohaterowie dali z siebie 100%, Light był niesamowicie zagrany, wszystkie jego uczucia, nienawiść, strach przed samym sobą, jak i chęć mordu zostały odegrane świetnie.
Znalezione obrazy dla zapytania death note drama gif

Drama świetnie ukazuje co władza potrafi zrobić z człowiekiem, jak i obrazuje ważne wartości ludzkie. Myślę, że spokojnie mogę polecić ją każdemu z was, bo według mnie jest genialna i na pewno oglądnę ją po raz kolejny w wolnym czasie !

Ocena: 10/10
Gatunek : Thriller, Psychologiczny, Fantasy
Liczba odcinków: 11
Rok emisji: 2015

Trailer:



lub 


W rolach głównych:


Znalezione obrazy dla zapytania death note  drama light

Kubota Masataka jako Yagami Light

Znalezione obrazy dla zapytania death note  drama L

Yamazaki Kento jako L


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz