poniedziałek, 25 grudnia 2017

Hospital Ship [RECENZJA]


Znalezione obrazy dla zapytania Hospital Ship drama

Streszczenie:


Song Eun Jae to młoda pani chirurg, która była bardzo cenionym specjalistą. Dąży ona do zostania ordynatorem jednak pewnego dnia jej zaufana osoba wbiła jej nóż w plecy i postanowiła ją wysłać na służbę na szpitalnym statku. Załoga tam składa się z czterech lekarzy, którzy niezbyt pragną być tam, gdyż według wszystkich to najgorsze na co mogli trafić, jednak z czasem zaczynają rozumieć powagę ich zadania. Eun Jae spotyka na pokładzie młodego doktora Kwak Hyuna, który swoją dobrocią i niewinnością będzie potrafił ją zauroczyć. 

Co może ich spotkać w pracy w terenie? Czy Hyun odwzajemni uczucia, czy może nigdy się nie dowie co czuję Eun Jae? Jak potoczą się losy bohaterów?

Podobny obraz

Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship drama
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship drama
Znalezione obrazy dla zapytania Hospital Ship drama
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship drama
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship drama
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship jae geol
Podobny obraz
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship jae geol
Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship jae geol
Podobny obraz


Moja opinia:


Na dramę czekałam już od dłuższego czasu i oglądałam ją równo z emisją. W końcu Ha Ji Won w roli głównej to naprawdę wielka zachęta by oglądnąć produkcję. Szczerze powiem, że nie zawiodłam się, myślę, że drama ma potencjał i została naprawdę świetnie zaplanowana. Fabuła niesamowicie wciąga, zwroty akcji jak i same wątki które się pojawiały zaskakiwały widza w każdy odcinku. Oczywiście jest to drama medyczna, więc operacje, jak i ratowanie życia było czymś normalnym w każdym odcinku. Według mnie jednak jest to dość oryginalne, gdyż lekarze pracują na statku, a nie w szpitalu jak to zazwyczaj bywa w tego rodzaju serialach. 

Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship gif

Bohaterowie musieli sami dotrzeć do pacjentów w najdalszych zakątkach kraju, więc scenarzyści mieli otwarte pole manewru, gdyż mogli wykorzystać w fabule prawie wszystko. Jeśli chodzi o postaci to myślę, że zostały one naprawdę dobrze odegrane. Aktorstwo było na wysokim poziomie, więc to jeszcze dopełniało świetną fabułę. Jest to również romans, więc jak się domyślacie ktoś tu się musiał zakochać :D. Trójkąt miłosny, jak i sama chemia ukazana pomiędzy Hyunem,a  Eun Jae potrafiła przykuć uwagę. Byli oni naprawdę cudowną parką ^^. 

Znalezione obrazy dla zapytania hospital ship gif

Jeśli miałabym to podsumować to myślę, że jest to naprawdę godna uwagi produkcja z świetną fabułą i aktorami. Co do zakończenia myślę, że było do przewidzenia, jednak mimo to potrafiło chwycić za serce. Kiedy oglądałam każdy odcinek mijał mi on zanim się obejrzałam, a wyczekiwanie na następny było jakąś męką. ( Mądra ja oglądać dramy przed wydaniem całości T.T)
Bardzo polecam wszystkim, szczególnie teraz na przerwie świątecznej skoro macie wolny czas ^^ 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Dramat, Medyczna
Rok emisji: 2017
Liczba odcinków: 40 po 30min



Trailer:



Muzyka:


"I Feel Love"


"A Strange Day"


"Stain"


W rolach głównych:


Znalezione obrazy dla zapytania Hospital Ship eun jae

Ha Ji Won jako Song Eun Jae

Podobny obraz

Kang Min Hyuk jako Kwak Hyun

Podobny obraz

Lee Seo Won jako Kim Jae Gul

2 komentarze:

  1. strasznie długo czekałam na te dramę z powodu Ha Jin Won... Wiesz gdzie mogę oglądnac ją po polsku, bo nigdzie nie mogłam znaleźć i zrezygnowałam, ale twoja recenzja mnie zachęciła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety drama raczej nie jest nigdzie tłumaczona, więc polecam śledzić drama queen i drama online powinna ona tam się kiedyś ukazać... Ja oglądałam ją po angielsku na stronie Kissasian. Cieszę się, że moja recenzja cię zachęciła w oczekiwaniu na przetłumaczenie dramy zachęcam cię do poczytania innych recenzji może znajdziesz jakąś dramę, która zapełni ten czas podczas czekania na tłumaczenie :)

      Usuń