piątek, 27 sierpnia 2021

Napisałam książkę o Korei! + KONKURS

 




Co to takiego? Ty to napisałaś? - możecie mieć teraz takie pytania w głowie. 
Moja odpowiedź brzmi TAK ^-^

W dzisiejszym poście czeka was konkurs! Do wygrania moja autorska książka z koreańską maseczką + niespodzianka! 
Co trzeba zrobić żeby wygrać? 

1.Wejdź na nasz profil na Facebooku i kliknij "Lubię to" 
2. Polajkuj zdjęcie konkursowe.  LINK

I to wszystko!

W związku z tym, że wiele z was wraca już powoli do szkół chciałam zrobić wam miłą niespodziankę, jaką jest ten konkurs. 

Do kiedy on trwa?
- 5 wrzesień 2021

W dzisiejszym poście chciałabym się wam pochwalić moim dokonaniem. Udało mi się wydać książkę, która napisałam jeszcze za czasów gimnazjum i liceum, czyli około 5 lat temu. Może nie jest na tyle dopracowana co moje kolejne prace, lecz i tak jestem z niej dumna jako, że to właśnie ona rozpoczeła moją przygodę z pisaniem. 

O czym jest książka? 

Codzienność Seo Hyun, koreańskiej licealistki, pełna jest problemów, z jakimi nie poradziłby sobie niejeden dorosły, a co dopiero zwykła nastolatka. Po stracie rodziców dziewczyna dowiaduje się, że cierpi na nieuleczalną chorobę i jedyną szansą na dalsze życie jest przeszczep serca. Nie chcąc się poddawać, decyduje się na wzięcie udziału w eksperymencie medycznym, który może się okazać dla niej ratunkiem lub... wyrokiem śmierci. Jednocześnie zgłasza się do znanego programu muzycznego Pretend Idol, mającym pomóc w spełnieniu jej największego marzenia – zostania piosenkarką. Wkrótce życie Seo Hyun znów zmieni bieg, a to za sprawą dwóch mężczyzn, którzy dostrzegą w niej coś wyjątkowego...


Jedna z recenzji: 

Na samym początku książki poznajemy 17 letnia licealistkę Soe Hyun. Jest to dziewczyna, która straciła rodziców w wypadku 3 lata temu. Soe uwielbia śpiewać i bardzo chciałaby wystąpić w programie muzycznym "Pretend Idol".Pewnego razu pokłóciła się ze swoją kilku letnią przyjaciółką z czego stały się swoimi wrogami. Dzięki temu właśnie zdarzeniu Soe poznaje sławnego wokalistę Hyun Mina oraz jego brata Juna. To nie koniec jej problemów. Pewnego dnia dowiaduje się że zostało jej kilka miesięcy życia. Powodem tym była choroba serca. Dziewczyna planuje jak najlepiej wykorzystać swój ostatni czas życia. Spędza te ostatnie chwile wraz z przyjaciółką poznaną w szpitalu, chorujacą na tą samą co Ona chorobę . Im bardziej zagłębiamy się w treść dowiadujemy się o tym, że tak naprawdę Shoe była dzieckiem adoptowanym,gdyż jej rodzice zostali zamordowani. Przez co trafiła do rodziny zastępczej.

Czytając zadajemy sobie pytania :

Kto jest mordercą rodziców zastępczych dziewczyny? Czy Shoe znajdzie swoją prawdziwa miłość przed śmiercią? Czy lek pomoże uratować Shoe życie? Czy Shoe odnajdzie swoich prawdziwych rodziców? Czy uda jej się przypomnieć sobie makabryczne wydarzenia z przyszłości?


🎵🎶🎵🎶🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶


Moim zdaniem jest to książka pełna emocji, determinacji, i pogoni za marzeniami w ostatnich chwilach swojego życia. Cudownej miłości u boku mężczyzny. Jestem szczęśliwa i cała w obłokach, że mogłam przeczytać coś tak wspaniałego. Książka potrafi wzruszyć, doprowadzić do szczęścia i bujać w obłokach . Bardzo wciąga, rozbudza wyobraźnię😍😊.


Chcielibyście kupić książkę po promocyjnej cenie? 

Wiem, że w niektórych sklepach jest ona za około 37 zł, więc ja oferowałabym wam ją za 20 zł + koszty wysyłki, do każdego zamówienia dołączam niesodziankę! 

Jak się możecie skontaktować? Napiszcie do mnie wiadomość na fanpage :) 


2 komentarze: