środa, 20 lipca 2016

Liar Game



 

Streszczenie:


Da Jung to niewinna dziewczyna, która ma wiele długów do spłacenia z powodu ojca. Zostaje ona wplątana w Grę Kłamców. Niestety już w pierwszej rundzie dziewczyna zostaje łatwym celem i zostaje oszukana przez swojego przeciwnika. Jej przyjaciel w tej sytuacji chcąc jej pomóc namawia ją by połączyła siły z największym oszustem jakiego widział świat Woo Jinem.....

Czy Woo Jin zgodzi się pomoc Da Jung? Jakie sekrety skrywa prowadzący, jak i sama Gra Kłamców? Kto okaże się zdrajcą, a kto przyjacielem?


Kadry z dramy:













Moja opinia:


Oglądałam juz w przeszłości wersje japońską i bardzo mi się spodobała. więc byłam ciekawa wersji koreańskiej. Jak dla mnie obydwie miał to coś w sobie :) Fabuła skupiała się na kłamaniu oraz na nie ufaniu nikomu, mimo to w produkcji nastąpił kontrast, ponieważ Grę Kłamców było można tylko wygrać wtedy, jeśli zaufa się innym przeciwnika i stworzy się sojusze. Według mnie gra aktorska była perfekcyjna, aktor grający Woo Jina, jak i Do Younga byli idealni i świetnie wczuli się w dramę. Byli stworzeni do tych ról ^^ 





Główna bohaterka Da Jung była bardzo naiwna, lecz z czasem pod wpływem Woo Jina stała się bardzo fajna i przebiegła. Szkoda, że w dramie nie pojawił się wątek romantyczny, między głównymi bohaterami (te moje upodobania :D) Główny bohater był naprawdę królem oszustów, jestem ciekawa, czy by też rozpracował nasze lotto haha.


W produkcji moją uwagę przykuła również Jamie. Na początku była postacią, którą nie lubiłam. Paniusia, która zrobi wszystko dla pieniędzy..., jednak z każdym odcinkiem zmieniałam 
swoje zdanie. Była ona postaniom naprawdę nieprzewidywalną i pod koniec naprawdę mi się 
spodobała :D. 


Muzyka z dramy jakoś nie przykuwała mojej uwagi, może dlatego, że byłam zbyt wciągnięta przez fabułę. Można powiedzieć, że oglądałam odcinek za odcinkiem. Moimi ulubionym wyzwaniem było przede wszystkim przemycanie pieniędzy ( Kocham to *.*, te podstępny i strategie XD) 
Podsumowując drama jest naprawdę warta polecenia, jest jedną z lepszych pozycji, która zachęca fabułą już od pierwszego odcinka. Akcja dramy jest nieprzewidywalna i zawsze może ulec zmianie o 180 stopni, więc widz za każdym razem jak tak się dzieje wczuwa się jeszcze bardziej. 

Ocena: 9/10
Gatunek: Tajemnica, Thriller
Liczba odcinków: 12
Rok emisji: 2014


Muzyka z dramy:


"Mask"


"Liar"


Zdjęcia z planu:







Trailer:



lub


W rolach głównych:



Lee Sang Yoon jako Cha Woo Jin


Kim So Eun jako Nam Da Jung


Shin Sung Rok jako Kang Do Young







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz