poniedziałek, 25 lipca 2016

Itazura na Kiss ~Love in Tokyo Sezon 1/Sezon 2



Streszczenie:


Kotoko to licealistka zakochana po uszy w najprzystojniejszym i najmądrzejszym chłopaku w jej szkole Naokim. Jednak, kiedy postanawia mu powiedzieć o swoich uczuciach zostaje odrzucona. Los jednak sprawia, że Kotoko i Naoki zamieszkują w tym samym domu. Ta wiadomość nie przeszła bez żadnych uczuć przez przyjaciela Kotoko, Kina, który bardzo ją kocha....

Czy jakieś uczucie pojawi się między Naokim i Kotoko? Co zrobi Kin by zdobyć dziewczynę? Dlaczego Kotoko wprowadziła się do Naokiego? 


Kadry z dramy:
















Moja opinia:


Dramy na początku nie chciałam oglądać, bo niezbyt spodobała mi się jej wersja koreańska, jednak teraz, po obejrzeniu muszę powiedzieć, że zmieniłam zdanie o całej tej historii. Wszystko jak dla mnie w tej produkcji było takie prawdziwe, że widz zagłębiał się w fabule z odcinka na odcinek. Drama nie jest przesłodzona, pokazuje relację młodych ludzi o innych charakterach oraz udowadnia, że jednostronną miłość można odmienić. W opinii od razu uwzględnię dwa sezony na raz, ponieważ jednak jest to kontynuacja historii.


Główna bohaterka Kotoko swoim zachowaniem naprawdę potrafiła irytować. Czasem sama myślałam " Czy ona jest naprawdę tak głupia?!" np. Kiedy chodziła za nim lub go śledziła... Jednak w drugi sezonie stała się ona bardziej odpowiedzialna :) Aktorka jednak zagrała idealnie wszystkie jej miny, wyobrażeni, jak i uczucia ;) Naoki natomiast był postacią której do połowy pierwszego sezonu nie mogłam rozgryźć, ponieważ był bardzo tajemniczy, przez co nie mogłam się domyślić co on naprawdę czuje do Kotoko, gdyż co chwile zmieniał zdanie...T.T... Zauważyłam, że w obydwu sezonach pojawiało się prawie to samo (chłopak zainteresowany główną bohaterką, jakaś piękna dziewczyna podrywająca Naokiego, itp) 





Drugi sezon bardziej przypadł mi do gustu. Modliłam się na początku, żeby pojawił się jakiś rywal dla Naokiego no i jest Keita XD Te momenty zazdrości Naokiego niezapomniane haha. Keita był postacią bardzo opiekuńczą i fajną, ale niestety namieszał tylko przez kilka odcinków..
W drugiej serii pojawiła się również dziewczyna z Anglii Chris. Była ona postacią dość niespodziewaną, szczególnie zdziwił mnie jej gust do chłopaków...



W dramie niesamowita również była mama Naokiego. Ona to już całkiem robiła komedię z tej produkcji razem z Kotoko. :D Wśród nowych przyjaciół Kotoko najbardziej zainteresował mnie Motoki (patrz niżej) jakoś cały czas lubiłam jak pojawiał się, ponieważ był dość nietypową postacią, przez co zyskał moją sympatię :)



Co do części muzycznej to piosenki bardzo mi się podobały :) Podsumowując drama jest pełna humoru, zwrotów akcji i świetnych aktorów. Produkcję oglądnęłam w dwa dni i muszę powiedzieć, że naprawdę chwyciła mnie za serce. Bardzo przyjemnie mi się ją oglądało. Z nią było można stracić poczucie czasu ^-^

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Szkoła, Komedia
Liczba odcinków: Sezon 1- 16 odc. Sezon 2- 16 odc.
Rok emisji: 2013-2015



Zdjęcia z planu:










 

Openingi:


( Sezon 1)


(Sezon 2)


Trailer:


(Sezon 1)


(Sezon2)



W rolach głównych:



Miki Honoka jako Aihara Kotoko


Furukawa Yuki jako Irie Naoki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz