sobota, 11 czerwca 2016

To The Beautiful You



Streszczenie:


Jae Hee to dziewczyna, która wiele przeszła w życiu z powodu choroby, jednak siłę do walki z nią dodał jej skoczek wzwyż Tae Joon. Pewnego dnia Jae Hee dowiaduje się, że chłopak chce zrezygnować ze skakania, więc Jae Hee przyjeżdża do Korei i dołącza do męskiej szkoły przebrana za chłopaka. Spotyka tam Eun Gyula, bardzo miłego i troskliwego chłopaka, który szybko staje się jej przyjacielem. Jednak ciekawszą rzeczą jest to, że Jae Hee będzie musiała dzielić pokój z Tae Joonem. Jae Hee postanawia pomóc mu wrócić do skakania...

Lecz na jak długo Ja Hee utrzyma swój sekret? Kim będzie dla niej Tae Joon, a kim Eun Gyul? Co ją spotka w szkole jedynie dla chłopaków?



Kadry z dramy:






















Moja opinia:


Oglądałam już wszystkie wersje tej historii i mogę szczerze powiedzieć, że koreańska wersja jest najlepsza... Ładni aktorzy, a poza tym nie jest to taka komedia, aż do przesady jak to było w przypadku oryginalnej wersji. Fabuła jest bardzo interesująca, mimo że już wcześniej było można się spotkać z przypadkiem, gdy główna bohaterka udaje chłopaka...Główni bohaterowie są dość zróżnicowani, ponieważ Tae Joon był postacią dość zamkniętą w sobie, natomiast Eun Gyul był aż zbyt otwarty na innych. Ale wracając do postaci Tae Joona to myślę, że aktor bardzo dobrze zagrał swoją rolę, bo było można od niego poczuć te uczucia jak miłość, zazdrość itp...


Eun Gyul był moim faworytem od początku dramy. Był uroczy, miły i bardzo zabawny. Bardzo lubiłam jego sceny z główną bohaterką i myślę, że cały ich wątek został świetnie rozegrany. Aktor z tego co wiem grał niedawno w "Moorim School", tam go bardzo polubiłam, więc na wieść, że gra i tutaj też chciałam oglądnąć tą produkcję. Aktor zagrał według mnie tutaj naprawdę świetnie, można powiedzieć, że potrafił oczarować widza ;)


Inną postacią, którą lubiłam w dramie był doktor. Przez to, że był gejem tworzył wiele śmiesznych sytuacji :D Inną postacią był przyjaciel Jae Hee z Ameryki. Kiedy przyjechał po nią i zdjął okulary pomyślałam "Woo Bin ?!" Nawet nie wiedziałam, że on też grał w tej dramie jakąś rolę, a tu mi nagle wyskakują z taką niespodzianką ^^ 


Podsumowując drama jest genialna, niecodzienna i bardzo wciągająca. Muzyka porywa z fotela, a już szczególnie"Stand up". Właśnie przez tą produkcje pokochałam tą piosenkę. A oprócz niej kilka innych zapadło mi w pamięci. Dramę bardzo polecam~! Obowiązkowa dla osób co lubią szkolne romanse ;)

Ocena: 10/10!
Gatunek: Komedia, Szkoła, Romans
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2012

Muzyka z dramy:


"Stand up"



"It's Me"


"Butterfly"


"Closer"


"U"


"In Your Eyes"


Zdjęcia z planu:







Trailer:




lub



W rolach głównych:



Choi Min Ho jako Kang Tae Joon


Sulli jako Goo Jae Hee


Lee Hyun Woo jako Cha Eun Gyul 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz