sobota, 14 maja 2016

EXO next door





Streszczenie:


Yeon Hee to zwykła dziewczyna po dwudziestce, która mieszka z rodzicami i z bratem. Prowadzi nudne życie, które zmienia się o 180 stopni, gdy jej sąsiadami zostaje zespół EXO, który Yeon Hee uwielbia. Z dnia na dzień coraz bardziej ich poznaje i utrzymuje dobre kontakty, ale niestety odwrotnie jest z Chanyeolem, który już od pierwszego dnia doprowadził do płaczu główną bohaterkę. Drama pokazuje nam jak Yeon Hee odnajduje przyjaciół, a nawet miłość wśród EXO.

Jak potoczą się losy Yeon Hee? Czemu Chanyeol tak nie lubi dziewczyny? Dlaczego EXO wprowadziło się koło dziewczyny? Jaki mieli powód?  





Kadry z dramy:















Moja opinia:


Myślę, że drama jest naprawdę dobra i godna polecenia. Fabuła bardzo zaciekawia już od pierwszych minut produkcji, a poza tym samo EXO zachęca do oglądnięcia. Dramę oglądnęłam w chyba kilka godzin, bardzo mnie wciągnęła. Uwielbiałam Chanyeola. Była naprawdę słodki i cudowny. Główna bohaterka jednak była czasami jednak irytująca..... Mimo wszystko produkcja jest przyjemna i bardzo dobrze mi się ją oglądało, nic nie przewijałam, a fabuła z każdym odcinkiem stawała się ciekawsza,

Ocena: 9/10
Gatunek: Idole, Romans, Muzyka
Ilość odcinków: 16 + Special

Muzyka z dramy:


"Beautiful"



Trailer:



W rolach głównych:




Moon Ga Young jako Ji Yeon Hee


Park Chan Yeol jako Chanyeol


Do Kyung Soo jako D.O


Byun Baek Hyun jako Baekhyun


Oh Se Hun (오세훈) jako Sehun





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz