piątek, 15 stycznia 2016

She Was Pretty [RECENZJA]


Znalezione obrazy dla zapytania she was pretty


Streszczenie:


Drama opowiada historię nadzwyczaj pięknej dziewczynce Hye Jin która wyrosła na niezbyt urodziwą kobietę, oraz o niezbyt ładnym chłopcu Sung Joonie, który wyrósł na wielkiego przystojniaka.
Hye Jin i Sung Joon byli ze sobą bardzo blisko już od lat gimnazjalnych, niestety chłopak musiał wyjechać z kraju. Obydwoje obiecali sobie pisać do siebie listy, ale z biegiem czasu Sung Joon nie dostawał już wiadomości od Hye Jin. Kiedy wrócił do Korei jako wice redaktor naczelny magazynu The Most. Hye Jin i Sung Joon zamierzali się spotkać, ale podczas spotkania chłopak nie rozpoznaje dziewczyny, co przypomina jej, że on zapamiętał ją piękną, a teraz jest..... Z obawy przed swoim wyglądem prosi swoją koleżankę Ha Ri by udawała ją i się z nim spotkała jednorazowo, a po tym go spławiła. Sprawy komplikują się, gdy Sung Joon spotyka ponownie Ha Ri i chce być blisko niej, bo myśli, że jest to jego pierwsza miłość Hye Jin. Natomiast nasza główna bohaterka znalazła pracę w koreańskim wydziale magazynu The Most, gdzie poznaje edytora magazynu Shin Hyuka. Na domiar złego dziewczyna dowiaduje się, że będzie musiała pracować z Sung Joonem..........


Czy Sung Joon pozna prawdę? Czy Ha Ri będzie w stanie przestać się z Sung Joonem, mimo tego, że jej się podoba? Kim będzie Hye Jin dla Shin Hyuka? Jakie sekrety skrywają pracownicy magazynu The Most?




Kadry z dramy:











Moja opinia:

Myślę, że jest to prawdziwa perełka wśród komedii. Fabuła jest naprawdę pomysłowa, więc pozostaje w pamięci na długo. Cały czas pamiętam wszystkie zabawne momenty haha. Shin Hyuk i Hye Jin to była niezapomniana parka. Co do aktorów, to szczerze uwielbiałam Shin Hyuka. Jego żarty wobec Hye Jin były prześmieszne,a poza tym jego charakterek bardzo różnił się od innych postaci w dramach więc naprawdę cenię poświęcenie aktora by zagrać tak trudną role. Możecie się spytać czemu trudną, więc teraz odpowiem wam na to pytanie. Jego rola według mnie była dość specyficzna, ponieważ pod maską głupka ukrywała się osoba kochająca i troskliwa. Kiedy nadeszły smutne sceny z nim było można poczuć genialne i bardzo przemyślane aktorstwo Si Wona :) Tutaj macie trochę śmiesznych sytuacji z dramy:
* najlepszy jest Shin Hyuk z pajączkiem 

Znalezione obrazy dla zapytania she was pretty gif funny

Jeśli chodzi o Hye Jin to czasami była to irytująca postać- szczególnie wkurzała mnie swoim skakaniem....., ale również i w tym przypadku myślę, że aktorka pokazała nam wszystkie uczucia tej bohaterki. Pamiętam, że najbardziej się zdziwiłam jak przeszła przemianę z brzydkiej dziewczyny w ładną- myślałam, ze to inna osoba. Aktorka, która ją grała występowała również w głównej roli Kill Me Heal Me, i szczerze mówiąc jej gra aktorska była bardzo podobne, ale naprawiała to romantycznymi chwilami z edytorem lub Sung Joonem ;)


Postać Sung Joona niezbyt mogłam zrozumieć, ponieważ, gdy nie wiedział, że prawdziwa Hye Jin była koło niego bardzo ją męczył, ale potem nagle jest to jego Hye Jin, więc musi się zachowywać idealnie wobec niej. Została nam ostatnia postać, czyli Ha Ri. Według mnie jest to bardzo przyjemna bohaterka dramy. Mimo jej realcji z Sung Joonem również ją lubiłam- bardzo podobał mi się jej wygląd *o*
W dramię przykuł moją uwagę jeszcze jeden wątek, a mam tu na myśli poboczny związek pracowników The Most- byli tacy słodcy haha Teraz czas na największą bombę tej produkcji czyli redaktor naczelną hahahahaha 


Była ona jak koreańska Lady Gaga haha. Jej fryzury, styl ubierania i mówienia dawały wrażenie, że jest to prawdziwa komedia. Kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam pomyślałam "OMG, skąd się ona urwała?"
W dramie bardzo podobała mi się również muzyka, szczególnie przypadła mi do gustu piosenka naszego edytora "Only you"  Myślę, że drama jest godna polecenia, ponieważ warto ją obejrzeć, gdyż był to hit w Korei! 

Ocena: 10/10
Gatunek: Komedia, Romans
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2015

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Muzyka z dramy:

"Only you"


"You don`t know me"


"SOMETIMES"


"ONE MORE STEP"


Zdjęcia z planu:








Trailer:




W rolach głównych:


Hwang Jung Eum jako Kim Hye Jin


Park Seo Joon jako Ji Sung Joon


Go Joon Hee jako Min Ha Ri


Choi Si Won jako Kim Shin Hyuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz