sobota, 23 stycznia 2016

Big



Streszczenie:


Da Ran to młoda nauczycielka, która wkrótce wychodzi za mąż za doktora o imieniu Yoon Jae. Kobieta w szkole spotyka ucznia, Kyung Joona, który z pewnych powodów przyleciał do Korei z Ameryki. Kiedy nauczycielka dowiaduje się z jakich przyczyn chłopak znalazł się w Korei, zaczyna go traktować czulej. Da Ran z powodu sytuacji w której poznała Yoon Jae nie jest pewna czy on ją naprawdę kocha. Kiedy lekarz jechał by wyjaśnić jej wszystko i powiedzieć co naprawdę czuje miał wypadek w którym brał również udział Kyung Joon. Po przebudzeniu nie wiedzieć czemu dusza Kyung Joona przeniosła się do ciała Yoon Jae. Kiedy Da Ran dowiaduje się o tym jest w prawdziwym szoku i postanawiają trzymać to w sekrecie i znaleźć razem przyczynę tego co się stało. Lecz problemy narastają, bo z Ameryki przyleciała koleżanka chłopaka"zakochana po uszy" w nim
 (Kyung Joonie)

Czy sekret będzie można utrzymać? Dlaczego Kyung Joon przyleciał do Korei? Czy Yoon Jae i Kyung Joon będą mogli wrócić do swoich ciał? Jakie sekrety wyjdą na światło dzienne po zamianie bohaterów?




Kadry z dramy:















Moja opinia: 


Myślę, że drama jest naprawdę interesująca i wciągająca. Zakochałam się w pierwszych minutach dramy w Kyung Joonie- jaki on był słodki i przystojny. Ale rozwalał mnie tym swoim Uh Oh. Ta reakcja u tej dwójki była przesłodka, ale lepiej to robił Kyung Joon hahaha 


Wracając do dramy to pomysł na nią przypominał mi trochę Secret Garden, ale jednak w tym przypadku to nie główna bohaterka zamieniła się ciałem z głównym bohaterem... 
Pomysł jest wspaniały tak samo jak wykonanie. Grą aktorską powaliły mnie dwie osoby i były to aktor Gong Yoo, który grał Yoon Jae, oraz Suzy, która grała Ma Ri. Oni byli wprost stworzeni do tych ról! 
Charakterek Ma Ri świetnie zagrała Suzy, która miała już przedtem trochę podobną rolę w dramie Dream High. Jej postać tutaj była tak troszkę szalona, bo przeskakiwała ogrodzenia i włamywała się przez okno, więc przykuła moją uwagę. Oprócz tego jej styl był bardzo interesujący i ciekawy ;)


Główna aktorka była chwilami irytująca, ale aż tak bardzo to nie kuło w oczy ;) 
Poza tym zawsze jak działo się coś śmiesznego była charakterystyczna muzyka do tego, przez co zawsze się śmiałam XD 


Drama była bardzo fajna, ale ostatnie dwa odcinki zniszczyły wszystko, a szczególnie już zakończenie. Jak dla mnie było trochę niezrozumiałe...
Ale mimo tego drama mi się podobała, więc ją polecam :)

Ocena: 8/10
Gatunek: Komedia, Romans, Fantasty 
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2012


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Muzyka z dramy:


"Hateful Person"


"Hey U"


"I Still Love You"


"Because it's you"


Opening:



Zdjęcia z planu:











Trailer:


W rolach głównych:



Gong Yoo jako Seo Yoon Jae


Lee Min Jung jako Kil Da Ran


Bae Soo Ji (Miss A) jako Jang Ma Ri


Jang Hee Jin jako Lee Se Young


Shin Won Ho jako Kang Kyung Joon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A wy co myślicie o tej dramie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz