wtorek, 27 lipca 2021

Jak zrujnować sobie karierę by Korean Idols #5


Na samym początku chciałabym poinformować wszystkich, że posty, które znajdują się na tym blogu nie są artykułami. Ostatnio miałam wiele komentarzy wnioskujących, że są to artykuły, a są to moje prywatne wpisy na bloga. Opisuję w nich znane fakty z danej sprawy, jak i dołączam moją opinię. Jeśli ktoś chce wyrazić swoje zdanie, zapraszam do sekcji komentarzy, z radością odpowiem na każdy komentarz. Proszę o szanowanie opinii każdego z nas i nie atakowanie siebie nawzajem czy też mnie, ponieważ nasze punkty widzenia mogą okazać się różne.
Pamiętajcie również, że po kilku miesiącach sprawy mogą okazać się one już nieważne czy też cały historia może przybrać inny obrót.
W razie przedawnienia poinformujcie mnie, to od razu uaktualnię wpis :)


Lee Seo Won to aktor co do którego miałam wielkie nadzieje. Zawitał z czymś świeżym do świata kdram. jego styl aktorski tez od razu przypadł mi do gustu, więc nie zdziwi was, że śledziłam jego pracę w dramach takich jak: "Uncontrollably Fond", "The Liar and His Lover" czy też "Hospital Ship", gdzie zagrał z Ha Ji Won jedną z najlepszych koreańskich aktorek zeszłej generacji. Zapowiadało się, że również i on idąc na wyżyny, dostając coraz to nowsze role i ewoluując z supportowych roli do głównych podbije ekrany. Niestety nikt się nie spodziewał, że taki przykry koniec nastanie dla jego kariery. 



Lee Seo Won został oskarżony o napaść seksualną i napaść przy użyciu ostrego, zagrażającego życiu narzędzia na celebrytce, która zdecydowała się odrzucić jego zaloty i zadzwonić do swojego chłopaka prosząc o pomoc. Co ciekawe, jego oskarżenie wyszło na światło dzienne 16 maja 2018 roku, mimo iż już od 8 kwietnia był w trakcie śledztwa. Dopiero później policja wysłała akt oskarżenia do prokuratury, co poskutkowało tym, że Seo Won nie przyznał się nigdzie o swoim czynie i bez problemowo kontynuował codzienne życie przez około 40 dni! - wysyłał story na Instagramie, brał udział w nagrywkach jako MC "Music Bank" czy też nic nie powiedział podczas kręcenia nowej dramy "About Time".
 

Przebieg wiadomych zdarzeń: Lee Seo Won pił wraz z celebrytką, której narzucał się poprzez próby pocałunków i inny kontakt fizyczny. Odmawiała ona za każdym razem, lecz aktor był nieustępliwy. Przestraszona dziewczyna postanowiła prosić o pomoc swojego chłopaka, lecz Seo Won słysząc to, zaczął ją szantażować nożem.

Kiedy jednak sprawa już wyszła na jaw wszyscy byli w szoku, nawet ja pamiętam ten pierwszy artykuł, który przeczytałam o nim w tamtym czasie. Szok, niedowierzanie, a jednak czy to prawda? Co na to sam Seo Won?


Kiedy został wezwany do prokuratury widzowie byli rozczarowani jego początkowym przyjściem na miejsce. Mieli nadzieje, że chociaż będzie wyglądał, jakby było mu przykro, lecz jedyną emocję, którą można było odczytać, było skołowanie. Zapraszam was do oglądnięcia filmiku z kanału Kocowa TV pokazującego te sytuacje. Po wyjściu z prokuratury było można zaobserwować, że wrócił już trochę do siebie. Był podenerwowany, nie wiem, czy mi się wydawało, ale uronił parę łez, a co najważniejsze przeprosił za swoje czyny.



Na swoim pierwszym procesie przyznał się do zarzutów molestowania seksualnego i gróźb wobec celebrytki. Podczas drugiego procesu podzielił się swoimi przemyśleniami na temat procesu i przeprosił ofiarę.
"Niestety nie pamiętam za dużo, opieram się tylko moimi słowami o oświadczenie. Chciałbym naprawdę pamiętać tą sprawę. Chciałem również skontaktować się z tą kobietą, jednak nie udało mi się to, powiedziano mi, że nie mogę. Jedne co chciałem jej przekazać to przeprosiny z mojej strony, nawet jeśli miałoby byc to przekazane tylko poprzez naszych znajomych. Mówiłem już o tym wiele razy, lecz nie wiem, czy już to słyszała. Naprawdę przepraszam, że nie pamiętam, chciałbym pamiętać i cię przeprosić. Przepraszam, byłaś w końcu mi bliską nooną"
Fani byli naprawdę zdegustowani podejściem "zrobiłem coś", ale nie pamiętam, z drugiej strony nigdy też nie możemy być pewni czy aby na pewno nie zapomniał tego wyjścia.


Jak skończyła się ta cała historia? Podczas procesu adwokat Lee Seo Wona przyznał, że spodziewał się, jak potoczy się ta sprawa, gdyż na uchu ofiary znalazło się DNA Seo Wona, jak i został on przyłapany na gorącym uczynku przez policję, gdy groził nożem. Adwokat powiedział również, że Lee Seo Won nie może sobie przypomnieć niczego z tej sytuacji z powodu odurzenia najprawdopodobniej alkoholem, przez co prosił o lżejszy wyrok dla niego. Podczas czwartego procesu Lee Seo Won zaciągnął się do wojska na obowiązkową służbę wojskową, przez co późniejsze przesłuchania zostały odciągnięte, a następnie sprawa przeszła do sądu wojskowego. Lee został skazany na rok więzienia w zawieszeniu na dwa lata. Od tego czasu złożył apelację od wyroku i sprawa jest wciąż rozpatrywana.


Najbardziej szkoda jest mi tutaj jednak aktorów i całej produkcji dramy "About Time", gdyż podczas ich konferencji prasowej, gdy sprawa z Seo Wonem wyszła na jaw, każdy czuł się niezręcznie, a ich ciężka praca ustąpiła pytaniom o jego czyny.

Co wy myślicie o tej sprawie?
Znaliście już skandal Lee Seo Wona, a może dopiero go poznaliście?
Pamiętajcie, by zostawić "like" na naszym fanpage na Facebooku, by być na bieżąco.


Film od Kocowa TV:





Źródła:
https://www.soompi.com/article/1199197wpp/actor-lee-seo-won-pleads-guilty-charges-sexual-harassment-criminal-threats https://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Seo-won 
https://www.allkpop.com/article/2018/10/lee-seo-won-meets-the-victim-at-the-third-court-hearing-continues-to-claim-loss-of-memory
https://www.koreaboo.com/news/actor-lee-seo-won-secretly-entered-military-ahead-upcoming-trial-sexual-assault/


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz