sobota, 26 czerwca 2021

Mystic Pop Up Bar [RECENZJA]

Streszczenie:

Wol Ju jest zmuszona prowadzić przydrożny bar. Ze swoim specjalnym talentem, czyli wchodzeniem w świat snów innych osób pomaga im rozwiązywać ich problemy. Niestety przez swoją zbrodnię została skazana tysiąc lat temu na pomoc stu tysiącom osób. Kiedy jej deadline się zbliża pozostaje jej jedynie dziesięć następnych osób, niestety jeśli nie wykona zadania zostanie zesłana do Piekła Zapomnienia. Na szczęście w jej życiu pojawia się młody chłopak, który również ma podobny dar co ona - za pomocą dotyku każda osoba zwierza mu się ze swojego życia.  


Kadry z dramy:


Moja opinia: 


Na samym początku nie byłam zbytnio przekonana patrząc na plakat dramy, jednak skusiłam się na trailer. Tam widząc tak wspaniałą dla mnie obsadę jaką jest Hwang Jung Eum i Yook Sung Jae po prostu natychmiastowo włączyłam pierwszy odcinek. Jeśli nie czytaliście moich wcześniejszych recenzji dram to musicie wiedzieć, że naprawdę uwielbiam tę dwójkę i uważam za świetnych aktorów. Jednak sama Jung Eum w niektórych dramach była dla mnie niczym z ADHD. Skakała, piszczała, aż trudno to opisać. Było tego za dużo. Bałam się, że i tutaj wróci nasza "krzykaczka", lecz po obejrzeniu paru odcinków okazało się, że jej to przeszło. Byłam w szoku. W końcu dramy z nią nie stawały się tak męczące i teraz ten tytuł była dla mnie niezmiernie przyjemną pozycją by odpocząć. 


Jeśli chodzi o grę aktorską to nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo mi się podobała i wręcz naprawdę oddała doświadczenia tych postaci. Chciałabym jednak wspomnieć, że wielkim plusem były też stroje Wol Ju, które były inspirowane, a wręcz czasami były tradycyjnymi strojami z Korei. Bardzo mi się podobał ten dobór kolorów, jak i sam pomysł biorąc pod uwagę historie tej postaci. Było to coś całkiem nowego, a zarazem świeżego w świecie kdram. 
Jednak jeśli chodzi o taki fun fact z tej dramy to czy może też ktoś zauważył, że źle dobrali głównej bohaterce na początku podkład i wyglądała jak mandarynka? xD


Teraz jednak przejdźmy do najważniejszego, czyli fabuły, która zaczyna się w przeszłości. Na początku byłam zaskoczona, że został wykorzystany pomysł jak np w "Legend of the Blue Sea" by wspominać przeszłe wcielenia jak i historie sprzed tysiąca lat. Tutaj jednak pomimo, że zazwyczaj nie oglądam historyków to spodobał mi się początek na tyle by kontynuować dalej. Kiedy przenosimy się już do przyszłości poznajemy dorosłą Wol Ju co początkowo może nas dość zmylić, gdyż nie wiadomo co się tak naprawdę dzieje. W tym wypadku warto jednak poczekać, gdyż wszystko będzie klarownie wyjaśnione. 
Co do super mocy, które ma Wol Ju myślę, że to nie jest nic nowego. Nawet w zachodnim kinie można się z czymś podobnym spotkać, więc nie oceniam tego jako coś mega oryginalnego, lecz już super umiejętność Kang Bae była o wiele ciekawsza i tak naprawdę to ona tworzyła całą komedie. Biedaczek nie mógł mieć dziewczyny bo każda zwierzała się mu.


Oprócz tego zbrodnią by było nie wspomnieć o naprawdę świetnych efektach specjalnych towarzyszącym nam przez całą dramę. Święte drzewo na samym początku, Świat Snów, Zaświaty czy nawet samo Piekło, gdzie jego władczyni wyglądała przecudnie na tle kruszącego się rubinu z nieba. 
Nie często spotykałam tak pięknie zrobioną dramę z początkową myślą o sprzedawaniu drinków i pocieszaniu przechodni. Dla mnie jest to naprawdę coś wartego uwagi. 


Na sam koniec chciałabym podsumować to co powiedziałam w całej mojej opinii powyżej. Drama według mnie jest naprawdę świetna, warta uwagi nie tylko ze względu na aktorów lecz i fabułę. Jest to coś nowego w oklepanej tematyce "pomóż ludziom to anulujemy ci karę". Naprawdę miło spędziłam czas z tą dramą i chciałabym ją polecić osobą, które szukają czegoś spokojnego z bogatą fabułą i wątkami, które nagle zmieniają się o sto osiemdziesiąt stopni w jednej sekundzie. Dałabym mimo wszystko tej dramie 7/10, lecz zakończeniu przekupiło mnie całkowicie tak jak i muzyka.
Było dla mnie piękne, wzruszające, dające do myślenia tak jak i w sumie cała drama. 

Ocena: 8/10
Rok produkcji: 2020
Gatunki: Melodramat, Fantasy, Super Moce. 
Liczba odcinków: 12

Trailer: 



Muzyka: 



Jung Jin Woo- Dive

W rolach głównych: 



Hwang Jung Eum jako Wol Ju


Yook Sung Jae jako Kang Bae


Choi WonYoung  jako Manager Gwi


  • Oglądaliście już może tą dramę? 
  • Co o niej myślicie? 
  • A może znacie już tych aktorów z innych produkcji? 
  • Dajcie znać w komentarzach! 

Zapraszam na naszego fanpage na Facebooku. Pamiętajcie by kliknąć "like" by być na bieżąco ze wszystkimi postami.






1 komentarz:

  1. Muszę przyznać że nie słyszałam wcześniej o tej dramie a wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń