wtorek, 6 listopada 2018

Hana Nochi Hare [RECENZJA]


Znalezione obrazy dla zapytania 花 過 天 晴 日劇

Opis fabuły:


Minęło 10 lat od kiedy słynne F4 ukończyło szkołę, jednak ich zasady jak i renoma szkoły pozostały. Po raz kolejny w przyszłości tworzy się grupa najbogatszych uczniów znana tym razem jak C5, czyli Doskonała Piątka. Ich szefem jest zadufany w sobie, lecz i opiekuńczy Haruto. Spotyka on uczennice o imieniu Oto i zakochuje się w niej, niestety dziewczyna jest już od małego zaręczona z jego największym wrogiem Tenmą. 


Kadry z dramy:

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hana nochi hare drama kiss

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hana nochi hare

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hana nochi hare

Znalezione obrazy dla zapytania hana nochi hare

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania Hana Nochi Hare sweet

Znalezione obrazy dla zapytania hana nochi hare

Moja opinia:


Byłam bardzo ciekawa tej produkcji ze względu na to, że śledzę adaptacje Hana Yori Dango od dawna i oglądnęłam je wszystkie. Sezon 2 jakim jest Hana Nochi Hare jest według mnie ciekawą pozycją dla osób, które zatęskniły za podobnymi wątkami, jakie były w znanej historii o bogaczu, który zakochuje się w zwykłej dziewczynie. Tutaj jednak autorzy wymyślili dosyć ciekawą fabułę ze względu na to, że Oto już od samego początku kocha Tenmę ze wzajemnością. Fabuła skupiała się na walce pomiędzy Haruto, a Tenmą właśnie o Oto, która z każdym poczynaniem głównego bohatera zaczynała się wahać z tym co naprawdę czuje. Moją uwagę przykuła tutaj postać Haruto, która uważam, że była nadzwyczaj słodka i niewinna. To w jaki sposób zagrał tę postać aktor sprawia, że większość ludzi zaczęło na pewno śledzić jego karierę. Z tego co się orientuję to po tej dramie dostał parę ciekawych propozycji, gdzie miał zagrać główna rolę. Kto wie, może będzie to jak w przypadku Lee Min Ho, który zagrał w Boy Over Flowers (koreańska wersja), który odniósł wielki sukces tylko dlatego, że zagrał po raz pierwszy pierwszoplanową rolę w tej dramie. Może aktor grający Haruto będzie jednym z najlepszych aktorów w Japonii? Kto wie. Jednak ja mu wróże wspaniałą przyszłość, bo jego gra aktorska była świetna i myślę, że każdy powinien się przekonać dlaczego ludziom się on tam tak podobał. 


Podobny obraz

Oprócz tego, że fabuła była ciekawa i wciągająca to niestety przewidywalna jak większość dram, z tym się już niestety nic nie zrobi, chodź muszę przyznać, że do samego końca nie byłam pewna z kim będzie Oto. Była ona dla mnie najbardziej irytującą postacią w całej tej serii. Była niczym sierotka Marysia, która nic nie ogarnia i nie wie czego chce ( jak większość bohaterek w dramach..) Ta aktorka działała mi na nerwy i nie sądzę, że widząc ją w jakiejś następnej produkcji będę w stanie ją oglądać, bo mam z nią już wystarczająco złych wspomnień. Ważną kwestią, którą muszę poruszyć jest muzyka, która bardzo zapadła mi w pamięci. Uwielbiałam piosenkę przewodnią, która jeszcze bardziej podkreśliła dramat w niektórych sytuacjach. Podsumowując myślę, że drama jest warta obejrzenia, jednak nie jest to wielkie arcydzieło. Komedyjka, która może rozgrzać was w te zimne i nudne wieczory. Ja miło wspominam tą produkcję, a w szczególności C5 ^^ 


Ocena: 7/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Liczba odcinków: 11
Rok emisji: 2018

Trailer:





Muzyka: 


"First Love"



W rolach głównych: 


Znalezione obrazy dla zapytania Hana Sugisaki

Hana Sugisaki jako Oto

Znalezione obrazy dla zapytania Sho Hirano

Sho Hirano jako Haruto


Znalezione obrazy dla zapytania Taishi Nakagawa

Taishi Nakagawa jako Tenma


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz