niedziela, 2 lipca 2017

Ji Chang Wook najprzystojniejszym facetem na świecie?!



Hejka wszystkim~! 

Dzisiaj chciałaby was zachęcić do oddawania swojego głosu w ankiecie na najprzystojniejszego faceta na świecie. Post o tym znalazłam na fb i szczerze powiem, że myślałam, że będzie tylko jeden lub max 2 koreańskich artystów. Lecz jednak myliłam się. Ankieta jest wprost zbombardowana aktorami i piosenkarzami z Korei Południowej. Ledwo tam kogoś widzę z USA :D

Jak na razie drugie miejsce zajmuje Ji Chang Wook z 200328

Ji Chang Wook

Miejsce trzecie zajmuje Jung Hoseok z BTS z 113804 głosami. 


Znalezione obrazy dla zapytania Jung Hoseok

Szóste miejsce ma jak na razie Song Joong Ki z 36832 głosami

Song Joong Ki

Kolejne miejsce ma Lee Joon Gi z 34654 głosami. 

Lee Joon Gi


Jak głosować?



Naciskacie na Vote. Jeden głos na jeden dzień ;)


Ji Chang Wook może być najprzystojniejszym facetem na świecie jeśli będziemy na niego głosować! Nie mówię wam byście głosowali na niego jeśli go nie lubicie, lecz odnajdźcie swojego ulubionego artystę i zagłosujcie ;). Ja mam wielki problem bo lubię tam ponad 30 osób XD


A i mam dla was jedną wpadkę, której się doszukałam w ankiecie. Jako fanka Lu Hana jestem zła na tych ludzi :D



Na stronie jest też ankieta na najpiękniejszą kobietę na świecie i Koreanki również pozajmowały jak na razie wysokie miejsca. 

Kim Joo Jung jest druga

Znalezione obrazy dla zapytania Kim Yoo JUng

W ankietach na najlepszą dramę i parę z kdram wygrywa wszędzie Suspicious Partner z Ji Chang Wookiem i Nam Ji Hyun w rolach głównych. 

Znalezione obrazy dla zapytania suspicious partner

A dodatek dla fanów Ji Chang Wooka, to zajmuje on jak na razie pierwsze miejsce jeśli chodzi o najlepszego koreańskiego aktora, a co do aktorki to wygrywa Song Hye Kyo

Znalezione obrazy dla zapytania song hye kyo





1 komentarz:

  1. Uwielbiam Chang Wooka w dramie suspicious partner ^^ <3
    Twoje ostatnie posty pozytywnie zaskoczyły mnie i oby tak dalej ^^ Dziękuję :* :* <3

    OdpowiedzUsuń