środa, 10 sierpnia 2016

Ai Ore! Love Me!



Mizuki jest dziewczyną wyglądającą jak chłopak. Gra ona w zespole, który w jej szkole jest niezmiernie popularny, mimo iż jest to szkoła wyłącznie dla kobiet. Mizuki jest też osobą, która nienawidzi mężczyzn i nigdy nie była w związku, więc kiedy dostaje za zadanie napisanie miłosnej piosenki nie morze nic wymyślić. Jej przeciwieństwem jest Akira, chłopak wyglądający jak dziewczyna, który jest niczym księżniczka w swojej szkole dla chłopaków. Losy tej dwójki łączą się ze sobą, kiedy chłopak wyznaje dziewczynie swoje uczucia.....

Czy Mizuki go zaakceptuje? Czy dziewczyna napisze miłosną piosenkę? Dlaczego nienawidzi tak bardzo mężczyzn? 



Kadry z filmu:



Znalezione obrazy dla zapytania









Streszczenie:

Film niezbyt mnie zaciekawił swoim opisem, lecz z nudów go oglądnęłam. Już po pierwszych minutach mi się spodobał, gdy usłyszałam gitarę elektryczną na samym początku. 
Pomyślałam "Zapowiada się ciekawie XD"  Fabuła skupia się na dziewczynie wyglądającej jak chłopak i chłopaku wyglądającym jak dziewczyna... Na początku jak ich zobaczyłam nie mogłam rozpoznać kto niby jest tą dziewczyną :D Główna bohaterka jak dla mnie dość słabo grała, mało mogę naprawdę o niej napisać, gdyż bardziej byłam wpatrzona w głównego bohatera XD



Polecam film, bo naprawdę mi się podobał i miło z nim spędziłam czas. Produkcja pełna humoru i mocnej muzyki :) 

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Muzyka, Komedia
Rok produkcji: 2012



( Taki cudny Akira XD ^-^)

Muzyka z filmu:

"Ai yori Aoku"


"Birth Day"


Trailer:



W rolach głównych:


Karam jako Akira Shiraishi


Ito Ono jako Mizuki Sakurazaka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz