piątek, 26 lutego 2016

Seria dziwnych pytań skierowanych do Ha Ji Won.

image


"Lubię zegarki, a już zwłaszcza w stylu retro, ale po "Empress Ki" jestem zafascynowana rzeczami w stylu klasycznym" 

Q: W swojej książce mówiłaś, że  dla każdej postaci jaką grałaś używałaś specjalnych perfum. 

HJW:  Tak, to pomaga mi się wczuć bardziej w moją postać i scenariusz. Za każdym razem kiedy wychodzę używam perfum, ponieważ dla mnie zapach jest ostatnim element odzieży.

Q: Jeśli mogłabyś dostać się na prom kosmiczny lub wehikuł czasu, gdzie chciałabyś polecieć najbardziej?

HJW: Do Montmartre w Paryżu (1920 rok). Bardzo lubię atmosferę tamtych czasów, chciałabym spotkać tamtejszych artystów. (zamilkła na dwie sekundy i w ładny sposób spytała się czy może powiedzieć jeszcze jedno miejsce.) Chciałabym lecieć w kosmos! Kiedy byłam dzieckiem marzyłam by zostać astronautą.

Q: Co takiego kolekcjonujesz? 

HJW: Listy od fanów, ponieważ są one ręcznie przez nich robione. Również trzymałam kiedyś listy miłosne ze studiów, ale po przeprowadzce wszystkie zaginęły... (śmiech)

Q: Jaka jest twoja ulubiona fraza? 

HJW: "Naprawdę?"

Q: Jakiego rodzaju lubisz jedzenie? 

HJW: Lubię wszystko co jest pyszne :)

Q: Jaka jest pierwsza rzecz którą robisz po obudzeniu się? 

HJW: Otwieram okno

Q: Jaki jest twój sekret na utrzymanie pięknego ciała? 

HJW: Niedawno zakochałam się w wspinaczce górskiej. Może być to zarazem ćwiczenie fizyczne jak i psychiczne, a także może to spokojnie oczyścić umysł. Zazwyczaj lubię grać w golfa z przyjaciółmi.

Q: Jeśli znalazłabyś magiczną lampę i miałabyś trzy życzenia jak one by brzmiały? 

HJW: Życzyłabym sobie żeby ludzie wokół mnie byli szczęśliwi i nie chorowali. Kolejnym życzeniem byłoby żeby środowisko ziemskie nie było zanieczyszczone i dobrze się trzymało.

Q: Jakiej rzeczy najbardziej się boisz? 

HJW: Kurczaków!

Q: Jak myślisz, co jest najbardziej atrakcyjne w tobie?

HJW: Uśmiech

Q: Kiedy nie pracujesz co lubisz najbardziej robić? 

HJW: Lubię jeździć  na kempingi.

Q: Którą rzecz chciałabyś zrobić najbardziej jeśli jutro świat zotałby zniszczony? 

HJW: Chciałabym spędzić ten czas z ludźmi których kocham i zrobić im pyszny obiad. 

image
image
image

Tłumaczenie: Korea it's my life

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz