wtorek, 18 sierpnia 2015

Who are you: School 2015

       
 

Streszczenie:


Drama opowiada historię, dziewczyny o imieniu Eun Byul, jest ona uczennicą prestiżowej szkoły, 
która ma pełno przyjaciół i wspaniałą mamę.
Natomiast Eun Bi to dziewczyna mieszkająca w domu dziecka, chodzi ona do mało popularnej szkoły i jest w niej dręczona, nie ma też żadnych przyjaciół. Ich drogi przecinają się..... A najdziwniejsze jest w tym to, że wyglądają identycznie.... Podczas próby samobójczej Eun Bi, ratuje ją pewna dziewczyna. Eun Bi budzi się w szpitalu z amnezją, później dowiaduje się, że ta druga dziewczyna umarła, gdy ją ratowała. W szpitalu pojawia się mama Eun Byul i bierze Eun Bi za nią. Tak zaczyna się ta niesamowita historia dziewczyny, która dostała szanse by zmienić swoje życie, znaleźć przyjaciół i zmienić swój charakter. 

Czy Eun Bi odzyska pamięć? Czy zakocha się w kimś w nowej szkole? Co się stało z Eun Byul? 
I co ma z tym wszystkim wspólnego dziewczyna o imieniu Soo Young? Ile osób dowie się o prawdziwej tożsamości dziewczyny? 



Kadry z dramy:




















Moja opinia:


Jak dla mnie jest to cudowna drama. Scenariusz jest bardzo oryginalny. Świetnym pomysłem było wykorzystanie młodych aktorów, którzy dopiero zaczynają pokazywać swoje talenty w dramach. 
Ostatnio bardzo polubiłam aktorkę Kim So Hyun, więc dramę z nią w roli głównej musiałam oglądnąć i nie zawiodłam się. Ta drama jest jedną z lepszych z gatunku szkolnego. 
Więc omówmy postacie. Na pierwszy ogień Tae Kwang, tą postać polubiłam już od pierwszej chwili, może dlatego, że uwielbiam jak chłopaki w dramach mają taki charakter jak on :D Miał super pomysły na poderwanie Eun Bi. Załamałam się, gdy przefarbował włosy..., ale wracając, aktor świetnie zagrał bliskiego przyjaciela dziewczyny jak i miłość do niej. Zła tylko byłam przez to, że nie pocałował jej tak na serio, no ale trudno, to nie zniszczyło znowuż aż tak dramy bo miło się ją oglądało.




Teraz przejdźmy do Eun Bi, postać przeze mnie uwielbiana, chodź jej charakter czasami irytował, mogła mieć trochę charakteru Eun Byul. Wspaniałe były z nią sceny romantyczne i sceny przyjaźni w klasie. Bardzo mi się podobało jak zdobywała przyjaciół. Postać Eun Byul była bardzo tajemnicza i wnosiła trochę do dramy.Miała niezły temperament :D. Jej odwaga i zażyłość z siostra były cudowne np. w przypadku, gdy postawiła się Soo Young. Teraz czarny charakter, czyli Soo Young, w ogóle nie lubiłam tej postaci, irytowała mnie i za każdym razem, gdy się pojawiała myślałam " Przychodzą kłopoty". Mimo to, podziwiam aktorkę za jej grę aktorską, bo była świetna. Co do Yi Ahna był on postacią radosną i troskliwą, też go lubiłam, szczególnie w scenach, gdzie walczył o Eun Bi. Aktor dał z siebie bardzo dużo by się utożsamić z postacią co bardzo doceniam. Jeśli chodzi o oprawę muzyczną pokochałam ją, cały czas nucę sobie soundtrack "Reset" :D Podsumowując drama jest super polecam ją wszystkim, moimi faworytami byli Tae Kwang i Eun Bi (jako para). 


Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Drama, Szkoła

POLECAM!!!!~





Trailer i muzyka:






Zdjęcia z planu:




2015042017273412_1_rstarnyj.jpg

11123802_1560624624226412_169640434_n.jp

“Who Are You – School 2015″ sweet and youthful chemistry between Kim So-hyeon-I and Yook Seong-jae

<후아유-학교2015> 촬영장 직찍.jpg | 인스티즈

<후아유-학교2015> 촬영장 직찍.jpg | 인스티즈



60288-317396-700x700.jpg

tumblr_nmzv38ziay1td1w4ao1_500.jpg

<후아유-학교2015> 촬영장 직찍.jpg | 인스티즈


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



W rolach głównych:



Kim So Hyun jako Lee Eun Bi/ Go Eun Byul 


Nam Joo Hyuk jako Han Yi Ahn 


Yook Sung Jae jako Gong Tae Kwang 


Jo Soo Hyang jako Kang Soo Young


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak wam się podoba zapowiedź?

The Internet Reacts to “Who Are You: School 2015″ Finale



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz