poniedziałek, 26 czerwca 2017

Pretend Idol Special!


Hejka~! Dzisiaj dodaje dosyć nietypowy post, gdyż chce wam pokazać kto według mnie pasuje wyglądem do postaci z Pretend Idol. W sumie jeśli moje opowiadanie byłoby dramą to ci aktorzy byliby stworzeni do zagrania w niej, bo kilkoro było moją inspiracją do postaci.
* Plus drugie info, jestem już przy końcu pisania Rozdziału XVI Pretend Idol, więc dodam
 go dzisiaj ;) Mam nadzieję, że znajdziecie czas by go przeczytać. 
No dobra a teraz czas zacząć~

Seo Hyun


 Znalezione obrazy dla zapytania Kim So Hyun black hair

Postać Seo Hyun była jakby odzwierciedleniem aktorki So Hyun. Nawet mają podobne imiona xD

Hyun Min


 Podobny obraz

Hyun Mina stworzyłam jako po prostu przystojnego piosenkarza, lecz potem dodając mu różne cechy spostrzegłam, że jest podobny do Nam Joo Hyuka

Jun


Znalezione obrazy dla zapytania Park Hyungsik

Dopiero teraz szukając jakiegoś aktora który odzwierciedla postać Juna zrozumiałam, że Hyungsik jest tym kogo szukałam. 

Su Ji


Znalezione obrazy dla zapytania Seung Kyung in Ha

Postać Su Ji jest dedykowana Seung Kyung, lecz z charakterem In Hy z Cheese in the trap ( Może trochę mniejszym charakterkiem niż miała In HaxD)

Ha Neul 


Znalezione obrazy dla zapytania : Bì Shūjǐn

Do postaci Ha Neula najlepiej pasuje aktor Pil Seo Jin/ Bì Shūjǐn

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chcecie coś podobnego z serii Cesarzowej Ha Ny lub Alternatywy? 
Jesteście zdziwieni moim doborem aktorów? Może wy macie jakieś pomysły kto kogo wam przypomina? ^^

Komentujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz